Małe odświeżenie szafy :)

Bardzo długo nie byłam na zakupach ubraniowych. Moja szafa przeszła niedawno porządne oględziny. Część rzeczy oddałam, część będę wystawiać na vinted a resztę, to, w czym będę chodzić wyprałam i poukładałam w komodzie. Paru rzeczy mi brakowało, więc dziś będąc w Bonarce udało mi się je kupić.

 spodnie/koszulka - NY, trampki - Auchan
Spodnie kupuję tylko w jednym sklepie - New Yorkerze. Tam zawsze znajdę coś dla siebie. Tym razem dorwałam ciemnogranatowe jegginsy. Idąc do przymierzalni ze spodniami w ręce rzuciła mi się w oczy piękna brudnoróżowa bluzeczka z koronkowymi rękawami 3/4. Uwielbiam koronkę, dlatego ta bluzka również wróciła ze mną do domu. To, co najbardziej mi się podoba w niej to (poza koronką która pokrywa cała bluzkę) to, że jest trochę obcisła, nigdy nie lubiłam takich ubrań bo źle się w nich czułam jednak w tej bluzce czuję się na prawdę bardzo dobrze!  Z kolei trampki kupiłam w Auchan. Od jakiś dwóch lat wzdycham do czarnych trampek, nie wiem, dlaczego nie kupiłam już sobie takich w zeszłym roku. Zdaję sobie sprawę, że całego świata w nich nie przejdę, prędzej czy później i tak pewnie się rozwalą. Jednak nie będzie mi ich żal, kosztowały 30-40 zł. Ostatnią rzeczą jest jeansowa kurteczka którą udało mi się dorwać tydzień temu na ciuchach. W zeszłym roku mama chciała mi kupić bardzo podobną kurtkę w H&M za, bodajże, 150 zł. Za tą, zapłaciłam jakieś 10 zł, może trochę więcej. Prawda, że jest różnica? Powoli przekonuję się do lumpeksów, pierwsza perełka w moim życiu zdobyta! W najbliższym czasie wybiorę się w poszukiwanie jakiegoś kardiganu.


W miejscu, gdzie jest maleńka plamka zawiesiłam przypinkę "Mów powoli, jestem naturalną blondynką", no cóż, lepiej żeby zwracano uwagę na śmieszny napis, niż maleńką plamkę, której chyba nie uda mi się doprać, prawda?

A tak btw, podoba Wam się nowy wygląd bloga? Dawno nic nie zmieniałam, a chęć odświeżenia go chodziła już za mną od miesiąca. Pojawiła się nowa strona o mnie, gdzie możecie się troche więcej o mnie dowiedzieć. Miedzy innymi jakim aparatem robię zdjęcia lub kiedy tak na prawdę zaczełam swoją przygodę z blogowaniem. napiszcie mi jeszcze, czy Wy robiłyście, lub może macie zamiar robić, porządki w szafie i czy kupujecie w lumpeksach!

12 komentarzy:

  1. Kurteczka jest super, teraz w większości sklepów ceny za normalne ciuchy niestety w kiepskiej jakości jest taka wysoka, że aż nie chce się nic kupować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Z tego też powodu powoli przerzucam się na lumpeksy.

      Usuń
  2. Nie mogę się doczekać,kiedy będzie tak ciepło,że będę mogła wskoczyć w boyfriendy i trapki:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się wygląd bloga bardzo podoba, też mi się przyda ''odkurzenie'' szafy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna to fajny pretekst żeby zrobić porządki. Chociaż mnie preteksty nie są potrzebne, uwielbiam sprzątać na bieżąco :)

      Usuń
  4. Byłam wczoraj w New Yorkerze (bardzo lubię ten sklep), ale tej bluzeczki nie widziałam, a jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurteczka bardzo mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koronkowa bluzeczka prześliczny m kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna koszulka, ten kolor bardzo mi się spodobał :D Co do wyglądu bloga, to jest ok.
    Ja w sumie w lumpeksach nie kupuję ale kiedyś dorwałam tam ładną apaszkę :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger