Aktualizacja włosów

Zbliżająca się wiosna sprawiła, że nieco się rozleniwiłam. No dobra, BARDZO się rozleniwiłam.  Już się boję co będzie, jak nastanie lato, haha. Mam jednak nadzieję, że nie zapomniałyście o mnie i choć jedna osoba ucieszy się z tego baaaardzo opóźnionego postu!

Ostatnimi czasy mam duży problem z rozczesywanie włosów, a to za sprawą paskudnych kołtunów, z którymi codziennie muszę się użerać. Codziennie noszę włosy rozpuszczone, na palcach jednej ręki potrafię policzyć ile razy w miesiącu, czy nawet roku spinam włosy. Przez agresywne rozczesywanie włosów połamały mi się końcówki, zdecydowanie muszę się nauczyć rozczesywać włosy na spokojnie. Poza tym od jakiegoś czasu znów mam ochotę na zmianę koloru. Nigdy włosów nie farbowałam, robiłam sobie tylko jakieś miliard szamponetek (wszystkie brązowe, bardzo podoba mi się taki orzechowy kolorek). Miałam też parę lat temu robiony baleyage, poza tym nic. Z jednej strony szkoda mi mojego koloru, bo blond na prawdę bardzo mi się podoba i boję się, że już nie osiągnę takiego koloru, jak mam teraz. Swoją drogą zielony pigment zdołał mi się już całkowicie wypłukać, jednak to nadal nie jest taki blond, jaki miałam przed farbowaniem na niebiesko. Miałam już kilka razy przefarbować włosy na brąz, jednak boję się, że będę później tego żałować.

Przypuszczam, że większość z Was farbuje włosy. Jeżeli tak, to napiszcie jaki macie naturalny kolor, a na jaki farbujecie i dlaczego się na to zdecydowałyście! Jeżeli nie farbujecie włosów, to też napiszcie mi dlaczego :)

14 komentarzy:

  1. Masz śliczny kolor włosków! :)
    Ja osobiście bym ci odradzała farbowanie, bo sama już chyba nigdy nie zafarbuję. Rok temu na wakacjach farbowałam na podobny kolor włosów co ty masz, farba się trzyma po dziś dzień, a końcówki (ok. 10 cm gdzie są pozostałości farby) kruszą się jak najęte ;/
    Zrobisz co zechcesz, ale szkoda takich pięknych włosków ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że chęć zmiany koloru jak zwykle za jakiś czas mi przejdzie :D

      Usuń
  2. Nigdy nie farbowałam włosów i nawet przez chwilę nie miałam ochoty nie zmianę koloru, bo po prostu lubię swój naturalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie faruje bo po co sobie niszczyc dodatkowo w losy i tak mam suche z natury łamliwe , mam niespełna 34 lata i puki nie osiwieje tak ze bedzie to sie juz rzucac w oczy to bede odwlekac :D a mam ciemny blond z odcieniem kasztanowym , rozjasniam tylko leciutko oliwa i miodem bo nie lubię jak robią sie zbyt ciemne zima :) Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie farbuje (raz zdarzyła mi się szamponetką, ale efektu praktycznie nie było widać). W wakacje zamierzam użyć pianki koloryzującej i zmienić kolor na ciemno czerwony. Zastanawiałam się też nad blondem, ale niestety mam ciemne włosy i musiałabym rozjaśniać, a tego bardzo się boję. Potem miałabym też kłopoty z odrostami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, te odrosty :/ To chyba najsilniejszy argument przeciwko farbowaniu.

      Usuń
  5. Od jakiś 2 lat nie farbuję włosów ze względu na ich kondycję, a jeśli mam ochotę zmienić odcień to stosuję hennę khadi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój naturalny kolor to mysi, ciemny blond, a farbuję na platynowy blond. Znacznie lepiej czuje sie w jasnch włosach i wg mnie duzo bardziej mi pasują:)

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/naszyjnik-i-kolczyki-z-otiencom.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz piękne, kręcone włosy. Kiedyś często farbowałam i eksperymentowałam z różnymi kolorami na głowie, teraz już tego nie robię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Moim jednym jednym szaleństwem na głowie była niebieska pianka :D

      Usuń
  8. bardzo ładne masz włosy
    takie kręcone
    jejku zazdroszcze
    paperlifex33.blogspot.com obs - obs ? zacznij i daj znac na blogu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja włosów nie farbuję :) na razie radzę sobie, choć siwych włosów przybywa :) kiedyś farbowałam na czerwono, ale siało to na mojej głowie spustoszenie :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Daj spokój, nie nakładaj brązowych szamponetek, masz piękny kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger