Wiosno, czy to Ty?

Bardzo długo nie dodawałam żadnych zdjęć stylizacji, oczywiście wszystko ze względu na pogodę. Wczoraj w Krakowie było bardzo słonecznie, wręcz czuć było wiosnę, a wraz z nią, nadchodzące zmiany w moim życiu. Trochę się tego boję, ale myślę, że to normalne. Zmiany od zawsze mnie przerażały, jednak wierzę, że wkrótce wszystko się ułoży i znów będzie dobrze.



płaszcz - ZARA
 sweter - H&M
torebka - BERSHKA




Mimo iż zmiany mnie przerażają, to są one czasem potrzebne. Przynajmniej ja tak twierdze. Od czasu do czasu warto zacząć wszystko od początku w celu odświeżenia umysłu. To bardzo pomaga Wy też tak macie?





Wczoraj zdałam sobie też sprawę, że co trzy lata w moim życiu mają miejsce duże zmiany. Przypadek? Nie sądzę!




A jaka pogoda była wczoraj w Waszym mieście? Lubicie zmiany? Uważacie, że są one potrzebne?

15 komentarzy:

  1. Ja z reguły boję się zmian, jeśli dotyczą mojego życia osobistego. Wczoraj miałam ładną pogodę,jednak spory wiatr. Dzisiaj już słonka nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz wspaniale! :) Oby była to już wiosna. Ja już ją czuję w sercu i głowie - cudowna pogoda, w którą oddaje się spacerom.

    Kocham Twój pieprzyk! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się boję zmian, ale zwykle okazuję się, że te obawy były bezpodstawne

    OdpowiedzUsuń
  4. zmiany są potrzebne każdej kobiecie! Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też szykują się zmiany i nie podchodzę do nich optymistycznie... No ale nieważne. Ładnie wyglądasz, a Twoje włosy są obiektem mojej zazdrości! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne masz włosy! A stylizacja prosta i podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proste stylizacje są najlepsze! :) dziękuję

      Usuń
  7. Tak mamy ze zmianami :-) trzymam kciuki i powodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz . Włosy przepiękne.Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ah tez wiosna mi sie marzy!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/02/fredzele.html

    OdpowiedzUsuń
  10. oby to była już wiosna! :))
    uwielbiam takie sweterki i Twoje włosy ;)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger