TAG: 11 włosowych pytań

Od początku roku po blogach krąży bardzo fajny TAG. Jako, że u mnie na blogu rzadko pojawiają się posty tego typu postanowiłam go zrobić. Pytania ściągnęłam od włosynaemigracji.

1. Jaki jest Twój włosowy cel?
Tak na prawdę to, co sobie postawiłam za cel prawie dwa lata temu już osiągnęłam :) Włosy praktycznie już się nie puszą, a to był mój największy problem. Teraz moim celem jest to aby były bardziej elastyczne, błyszczące i przede wszystkim zdrowe.

2. Co w codziennym obchodzeniu się z Twoimi włosami sprawia Ci najwięcej trudności?
Może nie trudności, ale zdarza mi się zapomnieć o zabezpieczeniu końcówek przed wyjściem z domu. A jest to bardzo ważne, zwłaszcza jeżeli ktoś, tak jak ja, zapuszcza włosy.

3. Czy osiągnęłaś już swój mały (bądź duży) sukces włosowy, a jeśli tak, to jaki?
Tak. Odpowiedziałam na to w pierwszym pytaniu.

4. Czy Twoi bliscy wspierają Cię we włosowej manii, czy wręcz przeciwnie?
Jak najbardziej wspierają, ale też czasem śmieją się ze mnie. Robiłam kiedyś w kuchni peeling z tartymi migdałami a mój chłopak zapytał się mnie, czy będę go na włosy nakładać. I nie dlatego, że nie wiedział co to jest, a własnie po to żeby się trochę ponabijać ;)

5. Długość idealna dla Ciebie to...
Na razie zapuszczam do łokci, później ewentualnie talia.

6. Ulubiony domowy produkt  (bądź nie, jeśli nie lubisz dodatków kuchennych), lub półprodukt sklepowy, który wykorzystujesz w pielęgnacji włosów.
Olej. Bardzo rzadko robię jakieś mikstury.

7. W jakim stanie są Twoje końcówki?
Z dumą mogę stwierdzić, że są w stanie idealnym...wczoraj były podcinane :D

8. Czy wciąż używasz “zakazanych” włosowych rzeczy ;)?
Zdarza się :) Uwielbiam używać termoloków, jednak korzystam z nich tylko dwa, czasami dwa razy w miesiącu. Od jakiegoś czasu chcę w końcu zacząć nawijać sobie włosy na prostownicę, jednak jak dotąd nie znalazłam na to czasu rano. Może to nawet lepiej?:)

9. Najlepszy kosmetyk w pielęgnacji Twoich włosów to...
Zdecydowanie olej. Gdyby nie olejowanie moje włosy nie byłyby w takim stanie, w jakim są. Przez prawie dwa lata intensywnej pielęgnacji (Tak, intensywniej. Wcześniej używałam tylko szamponu i czasem odżywki) są one nie do poznania. Kiedyś ich obecny stan był moim celem.

10. Czy Twoja skóra głowy nie przysparza Ci problemów?
Nie wiem czym to jest spowodowane, ale ostatnio zaczęły mi się na skalpie robić małe czerwone krostki. Nie mam pojęcia czym to jest spowodowane, ani jak sobie z tym poradzić. Miałyście kiedyś taki problem?

11. Czy włosomania w jakimś stopniu zmieniła Twoje życie (oczywiście, poza tym finansowym ;))?
Zdecydowanie! Zaczęłam zwracać uwagę na to, jak traktuję swoje włosy i czego używam do ich codziennej pielęgnacji. Jeżeli chodzi o mój portfel,  nie cierpi on jakoś szczególnie, chyba czas chomikowania mam już za sobą.


Nie nominuję nikogo. Jeżeli któraś z Was zrobiła, bądź ma zamiar zrobić ten TAG to wrzućcie mi linki w komentarzach. Chętnie poczytam :) 

4 komentarze:

  1. Ja jakoś specjalnie nie poświęcam uwagi - tzn. szampon, odżywka i jakiś olejek albo coś w tym stylu :) Ale nigdy nie robiłam np. olejowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam większego problemu z włosami (nawet końcówki mi się nie rozdwajają), ale za to ze skórą głowy już tak (dlatego nie używam olejków i odżywek).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo pod względem włosów to szczęściara z Ciebie! :)

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger