Rzęsy do nieba? Jak najbardziej!

Ostatnio jest coś zdecydowanie nie tak. Najpierw spadek moich chęci a później problemy z internetem. Ten post powinien się tu pojawić już dwa dni temu. Ah ta złośliwość rzeczy martwych.

Dziś pod lupę weźmiemy tusz, który udało mi się kupić na promocji 1+1 w Rossmanie. Nigdy nie miałam tuszu z Eveline, a słyszałam o nich bardzo dobre opinie, więc postanowiłam sprawdzić, czy aby faktycznie zasługują one na takie pochwały.

Nowa mascara Eveline Cosmetics łączy w sobie specjalistyczną formułę z rewolucyjną konstrukcją szczoteczki i udowodnionym działaniem.
Length & curl up mascara:
– seksowne wydłużenie nawet do 50%
– długotrwałe podkręcone rzęsy
Innowacyjna, błyszcząca formuła FIBERLAST16h z mineralnymi pigmentami i prowitaminą B5 sprawi że Twój makijaż będzie olśniewał przez wiele godzin.
źródło
Jest to tusz wydłużająco-pogrubiający i posiada silikonową szczoteczkę. Przyznam, że kupiłam go, ponieważ bardzo spodobało mi się jego eleganckie opakowanie. Poza tym, jak już wspomniałam, chciałam w końcu wypróbować któryś z tuszy Eveline.


Jak na tusz za ok 12 zł na moich rzęsach wygląda on lepiej niż słynny volume milion lashes z L'oreal'a. Rzęsy są mega podkręcone i pogrubione, tusz nie osypuje się w ciągu dnia. Wyczesane grzebyczkiem z Inglota wyglądają jak sztuczne, chyba znalazłam nowego ulubieńca :)

Moja ocena: 5/5

Znacie tusze z Eveline? Jaki jest Wasz ulubiony tusz do rzęs?

15 komentarzy:

  1. Miałam go kiedyś i bardzo lubiłam. Bardzo ładnie wygląda na Twoich rzęsach. W ogóle Eveline mają świetne tusze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny efekt uzyskałaś dzięki tej mascarze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale wydaje się być ciekawy. :) nie widziałam go jeszcze nigdzie, czas sie rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne rzęsy. Lubię takie szczoteczki. Pamiętam, że podobną miała maskara Eveline Celebrities - idealnie rozdzielała rzęsy i maksymalnie je wydłużała. Jedyną wadą tej prawie idealnej maskary było to, że bardzo się osypywała po miesiącu użytkowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że z tym tuszem tak nie bedzie :(

      Usuń
  5. MaxFactor 2000 Calorie Dramatic Volume :) idealny tusz ^_~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie bubel jakich mało, poza tym nie lubię takich szczoteczek :)

      Usuń
  6. Moim wielkim ulubieńcem jest Max Factor False Lash, ale efekt jaki daje ten tusz jest na tyle powalający, że go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama uwielbia ten tusz z Max Factora. Już chyba ze 3 opakowania zużyła :D

      Usuń
  7. Używałam tej mascary i byłam zadowolona ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam, ale za taką cenę można się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam żadnego tuszu z Eveline, najczęściej jak jest jakaś promo to idę do szafy L`oreal po swój ulubiony. Niestety mój już się kończy, więc bardzo chętnie przetestuję ten :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej jak jak długo maskary nie używałam a ta Ci swietnie pasuje :P od pół roku przedluzam, to dopiero rzęsy do nieba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym kiedyś sobie rzęsy przedłużyć. Na razie używam Long 4 Lashes i jestem zadowolona z pierwszych efektów :D

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger