Aktualizacja włosów

Zapomniałam Wam wspomnieć, że w tą sobotę mam studniówkę. Nie mogę się już doczekać! Postaram się o jakieś zdjęcia, aby móc Wam pokazać jak wraz z B. się obydwoje prezentowaliśmy. Na pewno będę aktywna na instagramie, także zapraszam już teraz do obserwacji.

Moja pielęgnacja pozostaje wciąż taka sama. Po prostu wieje nudą. Znów zaczęłam używać delikatnego szamponu dla dzieci z Babydream. Olej z pestek winogron dalej nie chce się skończyć, co doprowadza mnie do szału, ponieważ olej krokoszowy ostatnimi dniami zbyt często się do mnie uśmiecha. W osiedlowej drogerii znalazłam też, już jakiś czas temu, odżywkę i maskę z Ziaji z których jestem bardzo zadowolona (w dodatku pachną kokosem, a ja wprost uwielbiam ten zapach). Muszę jak najszybciej znaleźć też inny sposób, na upinanie ich na noc. Widzicie jak brzydko kończy się ich "skręt"? Wyraźnie się odznacza i dopiero teraz, patrząc na te zdjęcia to zauważyłam.

A Wy upinacie swoje włosy na noc? W jaki sposób?

20 komentarzy:

  1. moze podetnij konce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podcinałam półtora tygodnia temu, więc nie muszę :)

      Usuń
  2. Nigdy nie upinam na noc włosów, lepsze są kiedy je rozpuszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też używam teraz BabyDream :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz piękne włosy ;))
    Udanej zabawy na 100dniówce :P

    Obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm, przepiękne fale. Masz bardzo gęste włosy, wyglądają też na bardzo lekkie i puszyste. Pewnie nie masz problemów z osiąganiem objętości :)

    Zaglądam już kolejny raz i dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zdecydowanie nie mam problemów z objętością :)

      Usuń
  6. Piękne włosy:) chciałabym mieć takie długie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładny odcień włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne włosy ! Zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy
    http://modadookola.blogspot.com/
    Będzie nam miło jak zaobserwujesz, na pewno się odwdzięczymy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz śliczne włosy!! Zawsze chciałam mieć kręcone włosy! Szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kiedyś chciałam mieć proste, na szczęście już mi przeszło :)

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger