Vision Lipstick, czyli moja pierwsza szminka z Golden Rose

Dziś mam dla Was kolejną spóźnioną recenzję. Nawet nie chcę sobie przypominać, kiedy te zdjęcia zostały zrobione. Nie ważne zresztą! Powoli leczę swoją sklerozę :) Na pewno każda z Was zna firmę Golden Rose, mam rację? Parę miesięcy temu, wielką furorę zrobiła seria pomadek Velvet Matte. Byłam jej bardzo ciekawa, niestety się nie skusiłam, ponieważ mat na moich ustach wygląda koszmarnie. Po jakimś czasie Maxineczka wypuściła filmik wraz z prezentacją i testem na żywo nowych pomadek od tej firmy. Oczywiście się skusiłam. W dodatku wykończenie pomadki było kremowe więc zainteresowało mnie to.




Numerek koloru to 105. W opakowaniu jest to bardzo brudny róż, ten kolor od razu wpadł mi w oko. W takich czuję się najlepiej. Na ustach kolor jest dużo jaśniejszy. Niestety dla moich ust jest to kolejne wykończenie które wygląda koszmarnie. Włazi w każde załamanie, nie ma znaczenie czy wcześniej na usta położony był balsam nawilżający, czy nie. Niestety od razu musiałam ją przez to skreślić. W dodatku nie trzyma się u mnie "wiele godzin" tak, jak zapewnia producent. Ja to mam pecha :(



Moja ocena: 2/5 - z wielką chęcią dałabym jej jedynkę, jednak wybór w kolorach tych pomadek jest olbrzymi, a to duży plus. W dodatku cena (niecałe 10 zł) również jest zachęcająca.

Jestem ciekawa, czy słyszałyście o tych pomadkach i co o nich sądzicie. Próbowałyście matowych wykończeń? Sprawdzają się u Was?

14 komentarzy:

  1. kolor tej szminki jest piekny ogolnie jestem maniaczka firmy golden rose!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero od niedawna zaczęłam używac kosmetyków tej firmy :) wcześniej to tylko lakiery.

      Usuń
  2. kolor ladny,szkoda ze szmineczka sie nie sparwdzila;( Wciaz chodzi za mna szminka Velvet GR,chyba i tak sie w koncu na nia skusze tym bardziej ze nie uzywalam kosmetykow tej marki o dziwo;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadki Golden Rose to bardzo gustowne i piękne kolory :) U mnie maty nie do końca się spisują, ponieważ mam bardzo dużą tendencję do "sucharów" na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mimo iż usta pod tym względem mam w porządku to i tak beznadziejnie wygląda u mnie :(

      Usuń
  4. kolor bardzo w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A za mną chodzi szminka MAC Velvet teddy tylko nigdy jej nie mają na sklepie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widze w google grafika to kolor faktycznie cudowny :)

      Usuń
  6. Mam róż z serii Velvet Matte i to pierwszy, który nie wygląda trupio na mojej twarzy :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor:) Trochę szkoda, że jakość taka niska:/ Nie miałam jeszcze okazji przetestować tej pomadki, a jestem ciekawa jakie kolory można znaleźć skoro wybór jest olbrzymi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ladny naturalny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przejmuj się, na mnie pomadki z Golden Rose nie zrobiły żadnego wrażenia. Są złej jakości: są nietrwałe i mają dziwną formułę. U mnie ta z serii Velvet Matte nie wytrzymała na ustach nawet 30 minut.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger