Prezenty gwiazdkowe

Jeżeli lubicie mnie na facebook'u, to wiecie, że miałam małe problemy z laptopem, dlatego od kilku dni mnie tu nie było. Na szczęście już jest wszystko w porządku i mogę napisać do Was parę zdań i pokazać Wam, co dostałam pod choinkę. Chciałam Wam jeszcze wspomnieć, że dziś mija dokładnie rok od kiedy prowadzę tego bloga. To niesamowite, jak szybko to minęło.



W tym roku tak fajnie się złożyło, że dostałam aż dwie buteleczki perfum. Jestem zachwycona, ponieważ zawsze jest mi ich mało. Poza tym zostałam obdarowana pędzlem do którego od pewnego czasu wzdycham. jest to pędzel z Hakuro H55 do pudru który już teraz stał się moim ulubieńcem nad ulubieńcami. Rzeczą niekosmetyczną jest portfel, z którego chyba cieszę się najbardziej. 




 Po lewej widzicie tegoroczny prezent, a po prawie mój portfel który kupiłam sobie dwa lata temu kiedy wyjeżdżałam na wakacje w lipcu. Jak widzicie schodziła już z niego skórka i nie wyglądało to za ładnie. Te portfele są takie same. Różnią się tylko zapięciem, kolorem i minimalnie przodem. Stary ma motylka i jest granatowy, a nowy kokardkę a kolor skórki to bordowy. Uwielbiam te portfele.


A Wy co dostałyście? Jak Wam mijają Święta?

17 komentarzy:

  1. O super prezenty :) ja dostalam prostownicę, torebkę, kubek i perfumę Chanel Chans zieloną i różową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo nowa prostownica to by mi się przydała :D

      Usuń
  2. Ja od mojego mikołaja też dostałam pędzelek do podkładu :) Super prezenty, perfum masz na cały rok! ;) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj pędzel na pewni długo Ci posłuży, Hakuro to dla mnie najlepsza firma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już mój czwarty pędzel tej firmy i jak na razie jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
    2. Nie miałam pędzelków tej firmy, ale kuszą mnie niesamowicie. ;-)

      Usuń
  4. Uwielbiam ten zapach Beyonce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też dostałam pod choinkę portfel, pokazałam do na blogowym profilu facebookowym. :-)
    Świetne prezenty, pozdrawiam!

    Spóźnione życzenia, wszystkiego dobrego, zdrowia i radości. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prezenty :) Ja tradycyjnie dostałam kosmetyki, pidżamę i masę słodkości aby jeszcze bardziej pogrążyć swoją sylwetkę po świętach :D Zapraszam Cię do mnie na sylwestrowe inspiracje http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też dostałam kilka kosmetyków! :) fajne prezenty!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger