Porównanie dwóch wysuszaczy do lakieru

Już jakiś czas temu pytałam się Was, czy macie ochotę przeczytać porównanie wysuszaczy do lakieru. Było to jakoś we wakacje i od tamtego czasu nie mogłam trafić na wysuszacz z Essence aby napisać Wam tą recenzję. Zaczęłam się już z moją mamą nawet zastanawiać, czy przypadkiem nie został wycofany. Jakiś miesiąc temu w końcu udało mi się go dorwać.

Essence
Ekspresowy płyn przyspieszający wysychanie lakieru. Osusza lakier do paznokci w ciągu 60 sekund. Stosuj 1 - 2 krople na świeżo pomalowane paznokcie.

Buteleczka zawiera 8 ml produktu i kosztuje ok 6 zł. Wystarczy jedna kropelka preparatu aby po ok 2 minutach mieć całkowicie suche pazurki. Aplikacja jest bardzo łatwa a sam aplikator wygodny w użyciu, wystarczy ścisnąć gumowy dziubek. Pipetka nabiera taką ilość produktu, aby zaaplikować płyn na 5 paznokci. Jedynym minusem jest dostępność, ponieważ tak jak już pisałam przez kilka miesięcy ciężko było mi go dorwać.
Moja ocena: 4,5/5




Cztery Pory Roku
Preparat o szybkoschnącej formule, która pozwala maksymalnie skrócić czas suszenia świeżo pomalowanych paznokci. Zawiera olej ze słodkich migdałów, który ma działanie wzmacniające i uelastyczniające. Już w 60 sekund po zastosowaniu preparatu paznokcie są suche przy dotyku, a już w 2 minuty są całkowicie suche i pięknie błyszczą.
Sposób użycia: nałożyć kroplę preparatu na pomalowany paznokieć i poczekać aż do całkowitego wyschnięcia lakieru. Po użyciu szczelnie zamknąć. 

Z kolei ten wysuszacz kosztuje ok 10 zł, jednak ma większą pojemność, bo aż 15 ml. Aplikacja jest nieco trudniejsza, ponieważ jest na klik. Nabiera zdecydowanie mniej płynu który wystarcza tylko na trzy paznokcie. Kiedy nie mamy czasu zdecydowanie lepiej sięgnąć po Essence. Produkt kupujemy zapakowany w kartonik. Dostępny w Rossmanie i Hebe. Po innych drogeriach nie chodziłam aby go kupić, więc nie wiem gdzie jeszcze może być. 
Moja ocena: 4/5




Macie swój ulubiony wysuszacz? Używałyście któregoś z tych?

16 komentarzy:

  1. Akurat dzisiaj byłam przy szafie Essence! Wzięłabym :P

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie używałam takich przyspieszaczy. a może i by mi się przydało coś takiego. Zyskałabym trochę czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam wielu różnych, w końcu zamówiłam małe opakowanie Seche Vite i jestem absolutnie zachwycona, minutę po nałożeniu można normalnie funkcjonować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze w końcu wypróbować ten wysuszacz :)

      Usuń
  4. Ostatnio się zastanawiałam właśnie nad takimi:) Ja używam z Avonu, i polecam:)

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc nie miałam jeszcze wysuszacza do lakieru, ale zamierzam kupić, bo nie zawsze mam czas czekać, aż lakier sam wyschnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy czegoś takiego nie stosowałam, staram się wybierać lakiery szybko schnące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię wysuszaczy w takiej formule. Zupełnie się u mnie nie sprawdzają. Zdecydowanie bardziej lubię wysuszacze w formie bezbarwnego lakieru, jak Insta-Dri od Sally Hansen. Ale ostatnio przerzucam się na hybrydy, więc wysuszacz jest mi zbędny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę takie wysuszacze :)

      Usuń
    2. Nigdy tego wysuszacza nie miałam :)

      Usuń
  8. Muszę sobie kupić w końcu jakiś wysuszacz do lakieru, bo nie mam cierpliwości czekać, aż lakier sam wyschnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post :) Używałam essence, jest bardzo dobry. http://stylishsis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam tylko z Inglota, tych nie miałam nigdy, a widzę, że są sporo tańsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używałam Mavali, dostałam w prezencie. Zawiera olejek, który ma chronić paznokcie - jednak przez to, po jej użyciu trzeba je odtłuścić, jeśli jeszcze nie skończyłyśmy malowania. To nieco problematyczne, dlatego szukam czegoś nowego.
    Widziałam ten z Essence, chciałam go kupić ale nie byłam pewna czy działa - więc dziękuję za recenzję, teraz na pewno nie będę się obawiać :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger