Podsumowanie roku cz. 1

Za niecały tydzień Sylwester, chyba czas podsumować ten kończący się rok, mam rację? Działo się bardzo dużo i chciałabym się podzielić z Wami kilkoma wydarzeniami. W następnej części przedstawię Wam ulubieńców kosmetycznych.

1. Propozycje współpracy
Postanowiłam to umieścić, ponieważ jest to taki mój malutki sukces. W lutym dostałam pierwszą propozycję i byłam wtedy bardzo zaskoczona ale i szczęśliwa, że jakaś firma zwróciła się do mnie z chęcią współpracy. 

2. Balet
W marcu wraz z moją mamą byłyśmy na występie baletowym w Operze Krakowskiej. Było to niesamowite wydarzenie, którym bardzo długo żyłam. Byłam zachwycona występem i mam nadzieję, że wkrótce znów będę mogła się na takowy wybrać.

3. Nagranie filmiku na yt
Bardzo długo zwlekałam z nagraniem dla Was czegoś. Jestem z siebie dumna, że w końcu się na to zdecydowałam. Żałuję, że nie mogę tego kontynuować. Nagrałam dla Was ostatnio nowy filmik, jednak miałam problemy techniczne i w końcu go nie wrzuciłam.

4. Zdanie egzaminu poprawkowego
Dzięki poprawce moje wakacje nie były nudne. Serio. Kiedy się kończyły, czułam, że zrobiłam coś pożytecznego, że coś w końcu mi się udało. Był wielki stres, jednak najważniejsze, że nie było nudy.

5. Zrobienie sobie niebieskich włosów
Może nie był to najmądrzejszy mój pomysł, jednak spełniłam wtedy swoje małe szalone marzenie. Mimo iż do dziś mam zielone przebłyski na włosach, to ani przez chwilę nie żałowałam ,tego co zrobiłam.

6. Wzięcie udziału w akcji krwiodawstwa
Odkąd pamiętam mówiłam sobie, że jak skończę osiemnaście lat to pójdę i oddam krew. Ta akcja była zorganizowana w mojej szkole we wrześniu (w dodatku w czasie lekcji!) i postanowiłam wziąć w niej udział. Nie skończyło się to najlepiej, ale przynajmniej spróbowałam.

7. Koncert Slash'a
To był pierwszy koncert, na jakim w życiu byłam. Atmosfera była niesamowita. Mam nadzieje, że w przyszłym roku będzie dużo więcej takich wydarzeń.

8. Druga rocznica z B.
To mówi samo przez siebie :)

9. Pierwsze urodziny bloga
Dwa dni temu minął roczek tego miejsca. Ciesze się, że nie zrezygnowałam z pisania i, że mam osoby które czytają moje wypociny. Mam nadzieje, że z czasem będzie Was coraz więcej :)

10. Przeczytanie 35 książek
Jeden z moich sukcesów tego roku. Jestem z tego dumna, że udało mi się w tym roku regularnie sięgać po książki. Mam nadzieję, że w 2015 utrzymam ten wynik.

A Wam jak minął ten rok?

7 komentarzy:

  1. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/12/choies.html
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki pod ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post ! ♥ może obserwujemy daj znać u mnie ;)

    zapraszam http://rlywhie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę więcej współprac i by 2015 był jeszcze ciekawszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. 2014 był fajnym rokiem i mam nadzieję, że 2015 będzie jeszcze lepszy!

    Pozdrawiam! zapraszam:
    https://fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hihi pamiętam jak ja sobie robiłam w wakacje kiedyś czerwone!! :D było fajnie. No i gratuluję zdania poprawki!! sama ucząc się do poprawi ze sztuki przez całe wakacje też jakoś byłam z siebie zadowolona, też już niestety dawne dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja byłam w tym roku na 5 koncertach i nie udało mi się niestety zmieścić w moim planie Slasha. Ale żałuję!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger