Drogi Św. Mikołaju...

Witam Was pierwszego grudnia! Kiedy ten rok tak zleciał? Niesamowite. Udało mi się nie chorować całą jesień i jak na złość właśnie wczoraj obudziłam się z zatkanym nosem. Do klasyfikacji zostało niewiele, a mnie złapało akurat teraz, ja to mam szczęście. Jutro nie idę do szkoły, chcę się porządnie wyleżeć w łóżku, aby w środę być już zdrową.

Chciałabym Wam dziś przedstawić listę rzeczy, które chętnie znalazłabym w tym roku pod choinką. Zacznijmy od słuchawek AKG k430 (1). Długo się nad nimi zastanawiałam, ponieważ uważam, że praktyczniejsze są dokanałowe, chociażby dlatego, że można je wrzucić do torebki i zajmują mało miejsca. Jednak przypomniałam sobie jak byłam z moim chłopakiem w Saturnie i słuchałam muzyki przez te słuchawki. Poza tym dla mnie, słuchającej muzyki na okrągło słuchawki są gadżetem wręcz niezbędnym. A skoro mowa o gadżetach i muzyce to wspomnę Wam od razu o iPodzie nano  multi-touch (4), który już jakiś czas temu skradł moje serce. Żywot mojej mp4 parę miesięcy temu dobiegł końca, mój chłopak próbował ją ratować, jednak nie udało się. Bardzo nie lubię słuchać muzyki z telefonu, parę lat temu oduczyłam się tego i teraz kiedy już nie mam wyjścia bardzo denerwuje mnie podłączanie słuchawek do mojego samsunga (wiem, że to czytasz mamo, zajrzyj jeszcze tutaj :)) To tyle o gadżetach! Czas na coś bardziej babskiego. Na pewno pamiętacie wielkie boom na odżywkę z Long 4 Lasches (2)? Nie miałam okazji jej jeszcze wypróbować, a mam na nią wielką ochotę. W moim makijażu są dla mnie najważniejsze rzęsy. Pamiętam, że odkąd zaczęłam się malować zawsze marzyły mi się długie i gęste włoski, które po jednym pociągnięciu tuszem będą wyglądały jak sztuczne (pozdrawiam z miejsca moją przyjaciółkę Olę, która właśnie ma takie rzęsiska, ale jest zbyt skromna by przyznać mi rację). Skoro wspomniałam już o makijażu to najwyższy czas napomknąć o pędzlu do pudru z Hakuro H55 (3). Powoli kompletuję swoją kolekcję pędzli tej właśnie firmy i marzy mi się ten pędzel. Mój obecny z Ecotools zaczyna mnie denerwować i myślałam nad jego wymianą własnie z tym z Hakuro. Nigdy nie miałam problemu z tym, że o tej porze roku dni są coraz krótsze. Aż do tej jesieni. Nie mogę nagrywać ani robić zdjęć na bloga, kiedy wrócę do domu po szkole. Nawet podczas porannego malowania wkurzam się, że nie ma naturalnego światła. O tak, pod koniec roku lampa pierścieniowa (5) jest wręcz niezbędna! Ostatnie na liście są oczywiście książki, i to nie byle jakie! Dwie z nich są poświęcone tematyce makijażowej (6). Nad "Perfekcyjny makijaż" kiedyś się zastanawiałam, jednak zrezygnowałam i teraz żałuję. Z kolei książkę KatOsu chciałabym dorwać, ponieważ uwielbiam jej kanał, makijaże i darze ją dużą sympatią. To między innymi ona przyczyniła się do tego, że zainteresowałam się wizażem. Niedawno wydane "Jak dbać o włosy" (7) naszej kochanej Anwen jest moją kolejną zachcianką. Przypuszczam, że wszystkie te trzy książką połknęłabym w dwa dni nie śpiąc ani nie jedząc. Ostatnią książką, jak i rzeczą na mojej liście jest "TO" Stephena Kinga (8). Jest to jedna z wielu jego książek, którą bardzo chciałabym przeczytać i posiadać (jestem istną kolekcjonerką, uwielbiam posiadać książki, choć powoli już nie mam na nie miejsca). Przeglądałam ją niedawno w Saturnie i nie należy ona również do najcieńszych, ma ona ponad 1000 stron! 

Mam nadzieję, że Mikołaj wysłucha chociaż jednej z moich próśb. Napiszcie mi, co WY chciałybyście w tym roku znaleźć pod choinką!

6 komentarzy:

  1. Oj ja też już zrobiłam listę swojemu facetowi ^^ Głównie są to kosmetyki, które i tak pewnie sama bym je kupiła, a że idą święta to pozwolę je sobie zobaczyć pod choinką :)
    Pozdrawiam cieplutko! S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jest dostać pod choinkę to, o czym się aktualnie marzy :D

      Usuń
  2. Świetna lista! :)) W sumie taka odżywka do rzęs też by mi się przydała- z pewnością nie pogardziłabym takim podarunkiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. no no ... przyznam, ze tez chętnie przygarnęłabym takie prezenty :D :)))
    pozdrówki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hakuro jest również na mojej chciejliście :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger