Aktualizacja włosów

Dziś mam dla Was inną aktualizację, niż zazwyczaj. Tak jak pisałam Wam w listopadzie dziś pokażę Wam, jak wyglądały moje włosy w grudniu tego jak i zeszłego roku. Efekty widać gołym okiem. Warto uzbroić się w cierpliwość i poświęcić swoim włosów troszkę więcej czasu!

                              grudzień 2013                                                                 grudzień 2014


Prawda, że jest różnica? Przez ten rok bardzo przyłożyłam się do pielęgnacji i jestem zadowolona z kondycji moich włosów. Dużo lepiej się układają, praktycznie w ogóle się nie puszą no i wyglądają o wiele zdrowiej. Codzienne spinanie ich do snu również sprawiło, że ich kondycja szybko się polepszyła. Wystarczyło tylko robić warkocze do spania, dlaczego wcześniej na to nie wpadłam?!


Jak wiecie, od kiedy zrobiło się chłodniej zaczęłam je regularniej olejować. Nic poza tym z nimi nie robiłam. Parę razy piłam siemię lniane, ale efektów tego raczej nie możecie zobaczyć ;) Picie wody z cytryną też raczej nie wpłynęło na ich kondycję, choć bardzo bym chciała, haha. Od przyszłego roku planuję bardziej pokombinować w kuchni robiąc różnego rodzaju płukanki jak i maski. To świetna zabawa a i włosy dużo na tym skorzystają.

A jak wygląda Wasza pielęgnacja w okresie zimowym?

15 komentarzy:

  1. Powinnam zacząć trochę bardziej dbać o moje włosy. ;) Twoje rzeczywiście wyglądają lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne te włosy! Zazdroszczę. Moje są tragiczne ;(

    http://bsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś je zobaczyła przed intensywniejszą pielęgnacją to byś się przeraziła :D

      Usuń
  3. Ja nauczyłam się używać odżywki ze spłukiwaniem. Nigdy nie wierzyłam w jej możliwości, a teraz jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nauczyłam się używać bez spłukiwania :D

      Usuń
  4. Wow, różnica jest baardzo zauważalna :) gratuluję sukcesu w pielęgnacji :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne włosy :) ja noszę krótkie,bo nie mam zbyt wiele czasu,aby i nie dbać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w krótkich się bardzo źle czułam :(

      Usuń
  6. Matko, jakie piękne włosy. Chciałabym takie mieć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ładne i zadbane! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widoczna poprawa kondycji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Końcówki się bardzo zagęściły :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger