#5 Bubel miesiąca - listopad

Jak możecie się domyślić po mojej czterodniowej nieobecności już jestem zdrowa. Nie mogę uwierzyć, że został mi jeszcze tylko tydzień szkoły! W następnym tygodniu już będą Wigilie klasowe, a wcześniej będę pisać próbne matury. Troszkę denerwuję się listem z angielskiego, ale mam nadzieję, że będzie dobrze.

A dziś czas na serię która chyba najrzadziej pojawia się na moim blogu. Wiecie, że bubli unikam jak tylko mogę. Niestety, czasem trafi się jakiś felerny produkt, który nie spełnia obietnic producenta. Takim kosmetykiem jest właśnie przeźroczysty  żel do brwi/rzęs z Catrice, który nazywa się Lash Brow Designer. Z wielkim smutkiem stwierdzam, że nie robi on nic. Kosztował ok 14 zł i równie dobrze mogłam te pieniądze po prostu wyrzucić do kosza. Już żel do brwi z Wibo ( który kosztuje ok 10 zł) działa o wiele, wiele lepiej! Mianowicie, on kompletnie nie utrwala brwi. W aplikacji jest bardzo wygodny, ma super pędzelek ale co z tego skoro równie dobrze mogłabym go w ogóle nie używać? Na wizażu ma kiepskie opinie, jednak przeczytałam je dopiero jak już wróciłam z zakupów do domu. Żal mi go wyrzucać, bo jednak zapłaciłam za niego, więc używam go i nie mogę się doczekać, aż się skończy.


Pochwalcie się co dostałyście od Mikołaja! I jeżeli znacie jakieś żele utrwalające do brwi to koniecznie dajcie mi znać!

15 komentarzy:

  1. Ciągle szukam dobrego produktu do brwi, więc dzięki Tobie mam o jeden mniej to sprawdzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooh, a akurat miałam go kupić w poniedziałek.. dobrze, że trafiłam na tę notkę haha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda... Ja rzadko narzekam na produkty z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam żeby go kupić, bo właśnie ten z Wibo mi się skończył, a było to moje drugie opakowanie i szczerze mówiąc, po prostu mi się przejadł. Super, że trafiłam na Twój post. Jak już na Wizażu ma kiepskie opinie to sobie dam z nim spokój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, gdybym ja wcześniej wiedziała jakie on ma na wizażu opinie to na pewno bym go nie kupiła :(

      Usuń
  5. świetny blog ♥
    Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? I na pewno nie ostatni :*
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkty z Catrice u mnie wywołują alergie... zawsze tam, gdzie je zastosuje swędzi albo boli :/
    http://kisieelqowo.blogspot.com/2014/12/25-mikoajkowo.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej nie nadziejesz się na buble :D

      Usuń
  7. Ja mam z tej firmy żel do brwi brązowy i nie pasuje mi za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już przynajmniej wiem czego nie kupować z tej firmy - żelów do brwi :D

      Usuń
  8. szkoda,że się nie sprawdził. Ja sama szukam jakiegoś produktu do brwi,który je utrwali :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę zel do brwi :) ale dobrze wiedzieć , żeby go nie kupować :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger