#3 zakup miesiąca

Pamiętacie ostatni post zakupu miesiąca? Pokazywałam Wam wtedy dwa pędzle Hakuro, których szczęśliwą posiadaczką zostałam. W listopadzie wpadł w moje łapki kolejny pędzel z tejże firmy, tym razem jest to pędzel do cieni H79.

Jest to ten pędzel, który porównywalny jest do 217 z MAC'a. Niestety ja 217 nie posiadam (i myślę, że nigdy posiadać nie będę) więc nie mam porównania, ale czytałam o tym to tu, to tam.
Kierując się zakupem pędzla uparłam się na białe włosie. Mam wrażenie, że pędzle o białym włosiu prezentują się dużo bardziej elegancko niż inne. No tak, szkoda tylko, że nie pomyślałam o tym jak pięknie będzie on wyglądał na toaletce po porannym makijażu ;) Pędzelek zamówiłam w sklepie internetowym Mintishop.pl (poprzednie egzemplarze również tam zamawiałam) i dotarł do mnie bardzo szybko. Zapłaciłam za niego 16 zł z groszami.

Co sądzicie o pędzlach Hakuro? Ile ich posiadacie w swojej kolekcji?

14 komentarzy:

  1. Słyszałam bardzo dużo dobrego na temat tych pędzli i właśnie zastanawiam się nad kupnem pędzla do podkładu H50s :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam H50 do podkładu i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  2. Też dużo bardziej lubię białe pędzle! A tego jeszcze nie mam, ale mam podobny z Zoevy, który też porównują do tego z Mac i baaardzo go lubię, więc może i na ten się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie slyszalam o tych pedzlach!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam podobny,ale z Zoeva i GlamBrush i są bardzo fajne,bo rozcierają i blendują cienie w mig ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałby mi się ten pędzel! ;) U mnie nowy, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałby mi się pędzel do makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubię pędzle z ciemnym włosiem - po użyciu wyglądają ciut bardziej estetycznie niż te jasne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam białe włosie w pędzlach, ale to już chyba moje zboczenie :D Nie mam żadnego pędzla z Hakuro w swojej kolekcji, więc muszę powiększyć swoje zapasy o pierwszego cukiereczka tej marki. Żałuję trochę, że jako polska marka nie wystawia się na targach tak jak maestro, wtedy chociaż można zobaczyć jak one wyglądają, a tak kupujemy w ciemno. Btw. 217 z Mac po pewnym czasie użytkowania podobno nie jest już tak miła w użyciu.
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolałabym je najpierw pomacać i pooglądać zanim kupię. Niestety musimy się sugerować opiniami innych na ich temat. Na szczęście większość recenzji jest pozytywna :)

      Usuń
  9. Ja posiadam tylko 2 pędzelki xd

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam, że hakuro sa dobre, ja mam w sumie jakieś zwykłe, tyle że nie przywiązuję do tego wagi i takie jakie mam mi wystarczają ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam właśnie 2 do oczu- jeden ten co ty !:)
    i jeden h24 skośny do różu, brązera;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger