Elegancki outfit

Na wstępie chciałabym Was poinformować, że seria Dzień dla urody zostaje na jakiś czas zawieszona. Jak widzicie ciężko jest mi być systematyczną i od września bywam tutaj nieregularnie. Robię co mogę aby pisać dla Was jak najczęściej, niestety różnie z tym bywa. Myślę, że ta seria powróci podczas przerwy świątecznej, do tego czasu powinnam zdążyć się ogarnąć. 
Dziś w ramach rekompensaty mam dla Was stylizację. Zdjęcia robione były tydzień temu w niedziele gdy temperatura była jeszcze na plusie.


 płaszcz - ZARA
szalik - H&M
torebka - BERSHKA
buty - LASOCKI






Jak Wam minął weekend?

10 komentarzy:

  1. Ten plaszcz jest z obecnej kolekcji? Ile kosztował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia czy z obecnej. Bodajże 300 zł.

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia.
    Bardzo mi się podoba taki look.
    SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny płaszczyk,sama podobny mam w szafie,ale wolę coś bardziej sportowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zestaw i bardzo fajna torebka :) .

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger