#11 Dzień dla urody: DIY balsam do ust

Dziś mam dla Was trochę coś innego. Dotąd wszystkie przepisy jakie Wam podawałam w tej serii były gdzieś tam wyszukane przeze mnie w internecie i zapamiętane po części.

Dzisiejszy przepis będzie pomysłem Ewy Red Lipstick Monster. Jakiś czas temu przesłała film DIY z propozycją zrobienia swojego własnego balsamu do ust. Ja z przepisu skorzystałam i zdjęcie gotowego balsamu dodałam przed chwilą na swojego instagrama. Wypróbowałam najprostszą opcję, czyli wazelina + źle wyglądająca na moich ustach pomadka. Niestety bez zapachu, ponieważ nie posiadam żadnego aromatu do ciasta.


Mam nadzieję, że skorzystacie z filmiku Ewy i, że jej pomysł się Wam spodoba!

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. tak jest wygodniej :D ale fajnie od czasu do czasu zrobić coś swojego :)

      Usuń
    2. to prawda, zadowolenie z siebie jest wtedy większe, jednak ja jestem taka zakręcona, że zapomniałabym o tym! :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. fajny pomysl!
    zapraszam na konkurs wygraj plaszczyk bedzie mi milo jak wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/oasap-cap-coat-giveaway-wygraj-plaszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem leniuchem i wolę gotowce ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś zrobiłam taki błyszczyk do ust metodą "DIY" :)) Instrukcję, taką samą jak w filmiku znalazłam na jednej ze stron internetowych- szczerze przyznam, że wiele zachodu z tym wcale nie ma, to może wydawać się jedynie być trudne, a spróbować warto ponieważ to fantastyczna zabawa! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, ale trzeba mieć czas. Jak będę w ciąży na L4 w domku to na bank będę robiła sobie takie rzeczy :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super pomysł, napewno skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger