Ulubieńcy września

Folder ze zdjęciami na bloga staje się coraz bardziej zapchany, a to znaczy, że ostatnio trochę zaniedbałam to moje ulubione miejsce w sieci. Na szczęście już prawie mamy weekend, a to znaczy, że w końcu po nadrabiam zaległości. Dziś zapraszam na garstkę ulubieńców.




Olej z pestek winogron
Nie używałam go przez lato za często, a to dlatego, że po prostu mi się nie chciało. Mam ten olej od lutego/marca i na początku używałam go intensywnie, niestety wraz z nadejściem upałów po prostu mi się odechciało. Na jesień na pewno go wykończę, butelka już prawie sięga dna. Nie używałam wielu olejów na włosy, jednak ten jak dotąd jest moim ulubieńcem. Czasem też zmywam nim makijaż.


Krem BB, Under 20
Ostatnimi czasy nie mam ochoty na żadne podkłady. Ten krem w zupełności wystarczy mojej tłustej cerze. Nie wiem tylko, czy to moja wina bo nieświadomie dotykam palcami twarzy, czy to on po prostu już po kilku godzinach zaczyna ścierać mi się z policzków. Będę musiała się temu dokładniej przyjrzeć.


Kredka do brwi, Catrice
Jeszcze niedawno miałam szał na wypełnianie brwi cieniem. Po jakimś czasie mi się to znudziło i przypomniałam sobie o tej kredce, którą wtedy używałam bardzo rzadko. Teraz nie używam nic, oprócz niej i żelu do brwi z Wibo. Cały czas uczę się podkreślać nią brwi, czasem robię to za mocno, niestety łatwo przedobrzyć, na szczęście z drugiej strony jest szczoteczką którą można wszystko pięknie wyczesać. Ja posiadam kolor 030.


All about matt, Essence
Mój pierwszy puder z Essence, Słyszałam, że jego poprzednia wersja była genialna. Niestety jak zwykle byłam opóźniona i nie załapałam się już na nią. Ta podobno niewiele się różni. Bardzo fajnie matuję buzię, u mnie na jakieś 3-4 godziny, po tym czasie już zaczynam się świecić. Podoba mi się w nim to, że jest transparentny.

Macie swoich ulubieńców września?

4 komentarze:

  1. Krem BB bardzo lubię. Natomiast puder Essence zupełnie nie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kosmetyki :) Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam Twoich ulubeińców ;) u mnie na miano ulubieńca zasłóżyła paletka ze Sleek do konturowania i wiele,wiele innych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. puder essence całkiem lubię :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger