Mon Paris ♥

Dziś mam dla Was dla odmiany stylizację. U mnie na blogu pojawiają się one raczej rzadko, jednak teraz, kiedy mamy moją ulubioną porę roku postaram się wrzucać częściej stylizacje. Z poprzednich takich postów mniej więcej znacie już mój styl. Nie ubieram się w nic wyszukanego, cenię sobie przede wszystkim wygodę. Uwielbiam obcisłe spodnie a do tego luźne koszulki lub sweterki, do tego większa torba i wygodne tenisówki. Właśnie taki look dziś chciałabym Wam zaprezentować.

sweterek, torebka, buty - H&M
spodnie - NY







Lubicie zdjęcia stylizacji? Macie swoje ulubione blogi modowe?

14 komentarzy:

  1. Śliczna torebka!!! Własśnie takiej poszukuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Krakowskiej Bonarce jest cały czas dostępna, przypuszczam, że winnych h&m też jest :)

      Usuń
  2. pięknie wyglądasz! :) również lubię jesień!
    obserwuję xx

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie wygladasz :) torebka boska!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze to czuć się dobrze we własnej skórze :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam tą torebkę ale jednak nie kupiłam ;P Nie wiem czemu ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak miałam możliwość kupna jej parę miesięcy temu zrezygnowałam, a później bardzo żałowałam.

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger