Aktualizacja włosów

Dziś mam dla Was najbardziej opóźnioną aktualizację w historii mojego bloga. Myślę, że za parę dni, ewentualnie pod koniec października, dodam też notkę odnośnie ściągnięcia z włosów zielonych refleksów, które zostały mi po farbowaniu na niebiesko. Już się nie mogę doczekać tego posta!

Jak widzicie kolor coraz bardziej przypomina ten normalny :) Cieszę się, że znów mogę być blondynką. Tak jak myślałam, po kilku dniach od farbowania zaczęłam już tęsknić za moimi złotymi włosami, jednak nie żałuję zmiany ich koloru. Od września zaczęłam regularnie je olejować, używam do tego oleju z pestek winogron który chcę wykończyć, bo mam w kolejce następny. Regularnie też zaczęłam używać odżywki Nivea Long Repair, pokuszę się o stwierdzenie, że to jedna z lepszych odżywek jakie używałam, chociaż jej konsystencja doprowadza mnie do szału. Obowiązkowym kosmetykiem na sezon jesienny jest też u mnie olejek arganowy na długość i końcówki z Mariona. Powoli już się kończy więc znów będę musiała wrócić do serum z Garniera. Zauważyłam też, że odkąd zaczęłam bardziej zajmować się moimi włosami to zdecydowanie mniej się puszą, przypuszczam, że to za sprawą olejowania. Pielęgnacja jest zdecydowanie najprzyjemniejsza kiedy widzimy jej rezultaty, dlatego bądźcie wytrwałe w tym, co robicie i róbcie to systematycznie. Ja zauważyłam pierwsze efekty tak na prawdę dopiero po półtorej roku pielęgnacji. Nie poddawajcie się!

Standardowo napiszcie mi co słychać u Waszych włosów i kosmetyki które zachwyciły Was w tym miesiącu :)

10 komentarzy:

  1. ale masz gęste i długie wlosy, zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne masz włoski zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne włoski! Niech rosną długie i zdrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne masz włosy! ja ostatnio zauważyłam, że najwięcej z kosmetyków mam odżywek i masek do włosów :D ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne masz włosy :)

    Zapraszam w wolnej chwili na moje pamiętnikowe życie. ♥
    www.pamietnik-cwaniary.blodpot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej. masz przepiękne włosy.
    dłuuugie!
    chyba zacznę dbać o swoje xd

    OdpowiedzUsuń
  7. masz super włosy i widacróżnicę :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger