#9 Dzień dla urody: maska z miodem na włosy

Mój blog od września to jeden wielki poślizg. Posty, które wcześniej dodawane były regularnie teraz niestety pojawiają się z opóźnieniem, niekiedy sporym. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe. Staram się tu być jak najczęściej.



Dziś przedstawię Wam jeden ze sposobów na ulepszenie gotowej maski do włosów. Potrzebujemy jedynie ulubionej maski i miodu. Ja wybrałam maskę której aktualnie używam (Kallos keratin). Do małej miseczki dałam 2,5 łyżki maski i dodałam łyżkę miodu, wymieszałam a następnie nałożyłam na włosy. Nie trzymałam się żadnych proporcji i zrobiłam trochę za dużo ale że była u mnie przyjaciółka to i ona skorzystała :)


Ja po raz pierwszy użyłam maski na suche, wcześniej nie myte włosy. Efektami byłam zachwycona. Włosy były miękkie, nawilżone i puszyste. Przypuszczam, że efekty byłyby lepsze gdybym nałożyła czepek, podgrzała włosy suszarką i nałożyła ręcznik. Wypróbuję to następnym razem. Taką mieszankę trzymałam 2 godziny po czym zmyłam ciepłą wodą i normalnie umyłam włosy. Miód świetnie działa na włosy suche i zniszczone, ponieważ nawilża, a ponadto rozjaśnia (przy regularnym jego stosowaniu).


Jestem ciekawa czy znacie ten sposób na nawilżenie włosów. A może macie jakieś swoje ulubione sposoby?

11 komentarzy:

  1. Często korzystam z tego sposobu. I Lubię efekt jaki po nim zyskam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To mój ulubiony sposób na ulepszanie masek! Podobno rozjaśnianie widać tylko na włosach blond lub naturalnych, ja na swoich rudzielcach nie zauważyłam zmiany ;) uwielbiam miód w każdej możliwej formie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie nigdy nie dodawałam miodu do masek. Wyobrażam sobie, że koszmarnie się to potem zmywa z włosów. Miód pozostawię do herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znam..ale jakoś miód nie bardzo nawilżył te moje włosy :/

    OdpowiedzUsuń
  5. już żałuję, że nie mam czasu na takie 'mikstury' :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wykonanie takiej mikstury nie zajmuje dużo czasu :)

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger