#11 Podsumowanie miesiąca

Wrzesień zleciał bardzo szybko. Był on szczególnie obfity w zdjęcia na instagramie, ponieważ w końcu mam internet w telefonie. Tak wcześniej go nie miałam i nie wiem, jak mogłam tak żyć. Uwielbiam instagrama za to, że mogę uchwycić ważną dla mnie chwilę, lub po prostu wrzucić coś co mi się podoba. Zapraszam do obserwowania @jestepande.

♥ kurczak w sosie słodko kwaśnym ♥ mały miś ♥ smile ♥
♥ moje łupy ♥ akcja krwiodawstwa ♥ tajemnicza paczka ♥
♥ nomakeup day ♥ my ♥ kolacja ♥

Chciałabym Wam jeszcze napisać, że znów zaczęłam nagrywać! Znalazłam chwilę czasu aby coś nagrać i jeden film już się wgrywa, a drugi pojawi się za kilka dni :) Zapraszam na mój kanał!

9 komentarzy:

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger