#1 Tanie, ale dobre!

Założę się, że u każdej z Was w zbiorze kosmetycznym (pielęgnacja jak i kolorówka) znalazłyby się perełki, które nie kosztują więcej niż 20 zł. Ja też takie mam i postanowiłam zrobić serię postów właśnie z takimi produktami, które kosztują nie więcej niż dwie dyszki. Ruszamy z pierwszym postem! Dzisiejsze produkty nie przekroczą 10 zł.




Bebeauty, zmywacz do paznokci - Jest to zdecydowanie najlepszy zmywacz jaki do tej pory miałam! Różowa, jak i zielona wersja bardzo mi się podoba. Począwszy od opakowania a kończąc na działaniu tego zmywacza. jest to pierwszy zmywacz który nie wysusza mi paznokci i skórek. 
Cena: 6 zł.
Dostępność: Biedronka.

Essence, Longlasting lipstick - Jak wiecie posiadam dwie pomadki z tej serii. Ich recenzję możecie przeczytać tutaj. Nic więcej dodawać nie muszę.
Cena: 10 zł.
Dostępność: tam, gdzie są szafeczki Essence: Hebe, Douglas, Natura.

Wibo, growing lasches - Jedna z lepszych tańszych maskar jakie kiedykolwiek miałam. Efekt jaki uzyskuję dzięki niej jest lepszy od niejednego droższego tuszu. Jeśli jesteście ciekawe, to również odsyłam do recenzji.
Cena: 10 zł.
Dostępność: Rossman.


Gloria, maska do włosów - Ta maska to mój hit 2014 roku! Śmieszna, cena, duże i poręczne opakowanie i działanie. Poza tym czytałam gdzieś, że jest to idealna maska do łączenia jej z półproduktami, olejami czy innymi składnikami które wspomogą jej genialne działanie.
Cena: 6 zł.
Dostępność: Auchan.

Essence, colour & go - U mnie z trwałością lakierów jest kiepsko, jednak te potrafią utrzymać się u mnie nawet do dwóch dni. Na moich paznokciach to jest sukces, wcale nie żartuję. Oprócz tego bardzo podobają mi się kolory tych lakierów i ich płaskie pędzelki.
Cena: 8 zł.
Dostępność: patrz na pomadki.

Napiszcie, jak kosmetyki za mniej niż 20 zł podbiły Wasze serca!

12 komentarzy:

  1. obecnie mam zmywacz do paznokci ten sam co ty :)) jest fajny - podoba mi sie :))
    lakiery też mam z tej firmy i jestem zadowolona :))
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię tych lakierów essence, bo odpryskują już po jednym dniu:/ próbowałaś Sally Hansen salon manicure? Na allegro już za 10 zł. a trzymają u mnie tydzień!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tej masakry, cena inspiruje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubię tego tuszu, strasznie mi się osypywał i szczoteczka była za twarda, bolały mnie od niej rzęsy. A co do Glorii to jest rzeczywiście jest spoko, ale nie solo. W połączeniu z innymi produktami jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam wszystkie te kosmetyki i zgadzam się z Tobą. Może maska do włosów nie była moim hitem, ale bardzo dobrze ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maskę, zmywacz i lakier znam i potwierdzam : bardzo dobre produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nic z tych rzeczy niestety nie miałam ;p
    http://magiclovv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam jeszcze tego zmywacza, ale chyba muszę go sprawdzić :) .
    Pozdrawiam :) ) ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. znam zmywacz bebeauty i maskę Glorię ;) produkty te z niższej półki często są lepsze od tych z wyższej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wszystko musi być drogie żeby było dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za mniej niż 20 zł to płyn micelarny Ulga z Ziaja :) I szampon miodowy + odżywka też z tej firmy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger