Ulubieńcy sierpnia

W szkole powoli się rozkręcają. Terminarz w dzienniku internetowym z dnia na dzień się zapełnia. Wczoraj, kiedy szłam do szatni pierwszy raz zdałam sobie sprawę, że jestem w trzeciej klasie, haha. Jakoś wcześniej do mnie to nie docierało.
Nie minął nawet tydzień szkoły, a ja już jestem przerażona ilością materiału jaką musimy przerobić do matury. Teraz znów wszystko będzie się kręcić wokół mojego liceum. Stop! Nie chcę nawet o tym myśleć. Czas na ulubieńców!




Catrice, ultra fine ink eyeliner
Miałam już kilka eyelinerów jednak ten jest jak dotąd najlepszy. Nie rozmazuje się, jest bardzo wygodny w użyciu i ma idealny głęboki czarny kolor. Cieniutki pędzelek pozwala na narysowanie idealnej cienkiej, jak i grubszej kreski. Kosztował ok 15 zł.


Paese, Milky Lips nr 603
Jeżeli oglądacie moje filmy na yt to ten błyszczyk jest już Wam na pewno doskonale znany. Odkąd go kupiłam używam go non stop. Pięknie pachnie i świetnie nawilża usta. Nie będę się więcej na jego temat rozpisywać, ponieważ chcę zrobić osobna jego recenzję.


Kamill, krem do rąk i paznokci
Bardzo podoba mi się opakowanie tego kremu, dzięki temu, że jest w takim słoiczku (?) nie mamy problemu z wydostaniem produktu. Genialnie nawilża i przepięknie pachnie. Ja używam go na noc + zakładam rękawiczki. Dłonie na drugi dzień są bardzo miękkie i nawilżone.


Trendy mousse color - kosmiczny błękit
Kolor po użyciu tej pianki wyszedł obłędny. Obecnie mam na głowie niebiesko-zielone pasma, a od skóry głowy są one mysioszare. Codziennie robię zdjęcia włosów aby później je skleić i zobaczyć na koniec jak kolor się spierał, na pewno Wam to pokażę!

Jacy są Wasi ulubieńcy sierpnia? Jak Wam mijają pierwszy dzień w szkole?

6 komentarzy:

  1. Nie znam żadnych z Twoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na post o spieraniu się tej pianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam żadnego z tych ulubieńców ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale czadowa ta pianka, świetny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  5. ♡ jestem ciekawa tych zdjęć koloru na włosach! :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger