Rozdanie z okazji 100 obserwatorów!

Dziś przychodzę do Was z rozdaniem z okazji stu obserwatorów, którzy już jakiś czas temu mi stuknęli.

Aby wziąć udział w rozdaniu należy:
  • być publicznym obserwatorem mojego bloga + nazwa obserwatora
  • polajkować mój fanpage na facebook'u + nazwa, z jakiej polubiłaś fanpage
  • śledzenie mnie na instagramie + nazwa z jakiej śledzisz
  • subskrybowanie mojego kanału na youtube + nazwa z jakiej subskrybujesz
  • zostawić komentarz pod tym postem z adresem mailowym + informacjami z powyższych punktów
Rozdanie trwa od dziś, czyli 18.09 - 01.10.

Do zgarnięcia są:
  • x 2 chusteczki brązujące z Bielendy 
  • x 2 próbki matującego kremu-żelu z Bielendy
  • maska do włosów figa i perła z Balei
  • pomadka rumiankowa z Alterry
  • lakier do paznokci nr 106 z Essence
  • lakier do paznokci nr 537 z Wibo (użyty raz)
  • matowy cień do powiek nr 22 z Essence
Uwaga! Aby losowanie ruszyło musi być przynajmniej 10 głosów. Liczę na Was, powodzenia i do usłyszenia! :)

14 komentarzy:

  1. obserwuję jako Milena M
    lubię jako Milena Mn
    millena90m@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam konta na Instagramie... Ale życzę powodzenia dziewczynom, które się zgłoszą :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie spróbuję :)

    Obserwuję jako: Iz.
    Lubię na fb jako: Julia Krz
    Obserwuję na instagramie jako: blondiii2121
    Subskrybuję jako: Coco Nutt
    email: blondiii2121@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie biorę udziału w rozdaniach, ale z przyjemnością zasubskrybowałam kanał youtube (brunetteblend) i instagram (takakama) :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam wziąć udział, ale nie lubię takich wymogów, więc może innym razem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wyraziłaś swoje zdanie. Jednak ja myślę, że nie mam jakiś specjalnych wymogów jak np wstawienie baneru na bloga bądź zrobienie postu o rozdaniu :)

      Usuń
  6. Rzeczywiście trochę wymogów jest. Gratulacje z okazji setki podglądaczy :D

    Obserwuję bloga: J.
    Fanpage: Julia Tar******
    Instagram: dzuuul
    Youtube: tak jak na fb :)
    Mail: juliat.97@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. *śledzenie mnie na instagramie + nazwa z jakiej śledzisz
    *subskrybowanie mojego kanału na youtube + nazwa z jakiej subskrybujesz
    Niestety przez te dwa wymogi nie wezmę udziału,ale innym życzę powodzenia!
    Szkoda,bo nagrody są całkiem ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć
    1. obserwuje publicznie jako Agnieszka Winciorek
    2. Lubie fb jako Agnieszka Winciorek
    3. Subskrybuje na youtube jako Agnieszka Winciorek

    Świetna inicjatywa, rozwijaj się dalej tak owocnie jak teraz ;) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga: liveagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. balea <3 będac ostatnio na słowacji zrobiłam zapasy kosmetyków z balei w dm ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Springtime
    FB: Urodowy Springtime
    Insta: nie mam, ale za to wkleiłam banner z konkursem do siebie (no nic nie poradzę, że taka niepostępowa jestem i nie korzystam z instagramu xD )
    yt: z konta mailowego
    mail: urodowyspringtime@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: anioleek89
    FB: Marta P.
    Instagram: martusiaa89
    Youtube: Marta P.
    mail: anioleek89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. oobserwuję jako: Pink Lipstick
    FB lubię jako: Agata Ce
    YT jako: Pink Lipstick
    mail: pinklipstickmua@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger