O tuszu, który po raz drugi podbił moje serce

Tusz do rzęs to kosmetyk kolorowy którego używam najdłużej i najczęściej. Uwielbiam podkreślać mocno swoje oczy właśnie tuszem. Dziś parę słów o mascarze którą już kiedyś miałam i która wciąż świetnie spisuje się na moich rzęsach.

Tusze Wibo, bądź Lovely, to idealne przykłady na to, że aby wyczarować sobie piękne rzęsy nie trzeba płacić za mascary 50 zł. Ba! Ceny tych mascar nie przekraczają nawet 15 zł. Oczywiście nie każda z nich jest świetna, buble też się zdarzają, jednak wtedy nie jest żal pieniędzy tak bardzo, jakby się kupiło tusz za 30 zł. Mam rację? :)


"Maskara o gęstej i niewielkiej silikonowej szczoteczce pogrubiająca rzęsy. Dzięki składnikom pielęgnacyjnym ma za zadanie dodatkowo wzmacniać rzęsy i stymulować ich wzrost. "

Szczoteczka jest wręcz maleńka. W żadnym innym tuszu nie widziałam takiej małej szczotki. Plus za to, że jest ona sylikonowa. Na początku konsystencja tuszu nie jest za specjalna, ale jeśli poleży z miesiąc to można gładko nim pracować. Uwielbiam efekt jaki daje ta mascara. Niesamowicie wydłuża i pogrubia rzęsy, a to wszystko za 10 zł. 

Jestem pewna, że wiele z Was słyszało o tej mascarze. Jeśli ją miałyście to napiszcie mi co o niej sądzicie!

9 komentarzy:

  1. naprawdę dobry efekt!

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ostatnio zastanawiałam się nad jego kupnem. Dzięki za recenzje na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy mnie do siebie nie przekonała leżąc na półce w sklepie, być może za sprawą szaty graficznej, a szkoda! Jak będę miała okazję to z pewnością kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, fakt. szata graficzna nie zachęca do zakupu.

      Usuń
  4. To jest na prawdę świetna maskara, szczególnie dla tych którzy mają krótkie rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje są średniej długości, dlatego mnie efekt powala na łopatki :D

      Usuń
  5. rzeczywiście,fajnie wygląda na rzęsach ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger