Jesienne inspiracje

Dzisiejszy poniedziałek mija mi bardzo przyjemnie. Rano byłam na dodatkowej matematyce i miałam dwie godziny angielskiego po czym wraz z klasą (i innymi klasami z mojej szkoły) pojechaliśmy na salon maturzystów na Uniwersytet Jagielloński. Wyszłam stamtąd z torbą pełną ulotek, haha. Dziś wieczorem zdecydowanie będę miała co przeglądać i czytać.
Odczuwam dziś wielką potrzebę napisania do Was - od tak, po prostu :) Pomyślałam, że skoro zbliża się jesień podzielę się z Wami moimi inspiracjami jesiennymi, wiecie, jak uwielbiam takie posty.




 Nie wiem czy wiecie, ale jesień to moja ulubiona pora roku. Mam mnóstwo cudownych wspomnień z okresu późnego lata/wczesnej jesieni. Kocham zapach mokrych liści, chłodny wiaterek i oczywiście ciepłe grube swetry. Według mnie nie ma też nic lepszego niż długie jesiennie wieczory, ta pora roku jest po prostu magiczna.














Zdjęcia pochodzą z weheartit + jedno ze zszywki.

A Wy lubicie jesień? :)

Przypominam o rozdaniu!

12 komentarzy:

  1. świetne inspiracje ! :)
    Bardzo podoba mi się Twój blog. Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pjona, jesień jest najcudowniejsza ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Om nom nom taka kawę albo gorąco czekoladę chętnie bym przyjęła :) i Ja też uwielbiam jesień, dodatkowo mam wtedy urodziny także jeszcze bardziej przez to ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje :) Też uwielbiam jesień ;))

    Pozdrawiam, Julita

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham jesień <3 Fajne zdjęcia, w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja znowu nie przepadam za jesienią .

    OdpowiedzUsuń
  7. takie ciepłe swetry to ja uwielbiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj koniecznie świecę YC muszę zakupić na jesień:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger