Idealny na noc, czyli krem do rąk z Kamill

Nie byłam dziś w szkole i dzięki temu mogłam porobić rzeczy na które w tygodniu nie mam czasu. Miałam też gości rano i koło południa, więc dzień zaliczam do udanych. Byłam też na malutkich zakupach które pokazywałam Wam mniej więcej na facebook'u.



 Uwielbiam kremy do rąk. Myślę, że to właśnie kremy lubię testować najbardziej. Znalazłam już parę fajnych kremów jednak cały czas mam ochotę na coś nowego. Z tym kremem spotkałam się jednak przez przypadek, po prostu zauważyłam go na półce w łazience u mojej babci. Oczywiście poczęstowałam się i byłam zachwycona.

"Bogaty w naturalne składniki odżywcze pielęgnuje dłonie i paznokcie. Receptura kremów do rąk Kamill oparta jest na formule Skin Balance - Essence ze skoncentrowaną siłą rumianku. Sprawia ona, że kremy oprócz nawilżania i standardowej pielęgnacji działają przeciwzapalnie i łagodzą wszelkie podrażnienia skóry rąk i paznokci. Dostępny w tubie lub pudełku."
źródło


Dzięki temu, że krem jest w pudełku nie musimy rozcinać opakowania, i nie mamy problemu z nabraniem produktu. Z tego co się orientuję to więcej kremu jest w wersji tej w pudełeczku, niż w tubce, ale mogę się mylić. Konsystencja jest lekka i szybko się wchłania. Zapach jest całkiem przyjemny, lekko rumiankowy. Jest to idealny krem na noc, na drugi dzień dłonie są bardzo miękkie, nie zauważyłam jednak aby działał on jakoś na moje paznokcie. Bez wahania mogę go zaliczyć do jednego z kremowych ulubieńców. Jak dla mnie nie ma wad.

Moja ocena: 5/5

Znacie ten krem? Jakiego obecnie kremu do rąk używacie?

Przypominam o rozdaniu które trwa do pierwszego października!

7 komentarzy:

  1. Ciekawe czy poradzi sobie z rękoma mojej mamy - spróbujemy. Dzięki za recenzję, szukałam ostatnio czegoś mocno nawilżającego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wersję w tubce, jestem zadowolona, chociaż zapach mi nie do końca odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować :) Może moje suche dłonie by go polubiły bo trudno im znaleźć krem idealny .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie używam kremów do rąk.balsam jest takim odpowiednikiem pielęgnacji moich rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja w ogóle kremów do rąk nie lubię ;p

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger