#2 zakup miesiąca

Od lipca nie trafiłam na żaden produkt, który zachwyciłby mnie na tyle żebym napisała o nim osobny post. Jednak w tym miesiącu dokonałam zakupu czegoś, na co miałam wielką ochotę od zeszłego roku.

W końcu jestem w posiadaniu kultowych pędzli Hakuro. Mam zamiar powoli dokupywać sobie resztę pędzli, jednak w pierwszej kolejności postawiłam na dwa modele które są dla mnie niezbędne. Wybrałam H50, który jest moim pierwszym pędzlem do podkładu (nie licząc pędzla z Ecotools, którego użyłam może ze dwa razy) i H14 który jest do różu, bronzera i rozświetlacza. Mam je od jakiś dwóch tygodni, były już prane parę razy i jak na razie wszystko jest z nimi w porządku.

Przypominam o rozdaniu które trwa do pierwszego października! Zachęcam do wzięcia w nim udziału. Koniecznie napiszcie mi, czy macie jakiekolwiek z pędzli Hakuro i czy i Wy macie swoje zakupy miesiąca! :)

11 komentarzy:

  1. Ja w tym miesiącu zakupiłam pędzelki z ebay, które w są równie mięciutkie jak te z Hakuro a kosztują sporo mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę sobie kupić pędzle z tej firmy, są świetne, tyle recenzji na ich temat poczytałam, że muszę być ich posiadaczką! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam pędzli ecotools i jestem bardzo zadowolona:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam h50s i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz będę polować na pędzle Zooeva i Glambrush :)

    OdpowiedzUsuń
  6. h14 wygląda ciekawie :) ja mam kilka pędzli z Hakuro i serdecznie polecam. Mam h51d o podkładu i dopiero po 3 latach pojedyncze włoski wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupowałaś stacjonarnie czy przez internet? Ja cały czas planuję kupić coś do oczu, ale nie zdecydowałam się jeszcze na nic konkretnego.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię pędzle Hakuro ;) ostatnio skusiłam się na H24 i H15,które na prwdę są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wiem że jest na nie teraz szał! na razie jednak ich nie kupię, mam swoje dwa i są ok :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger