#1 Wakacyjny mani + mała niespodzianka :)

Pamiętacie post z moimi postanowieniami na wakacje? Na początek chciałabym Was poinformować, że praktycznie wszystkie udało mi się spełnić! Jednym z postanowień jest wyzwanie. Mianowicie od dziś, aż do piątku na moim blogu codziennie będzie pojawiać się post! Mam mnóstwo pomysłów z którymi zwlekam, chcę w końcu z nimi ruszyć, więc to wyzwanie to taki dla mnie kop motywacyjny! 
W pierwszym poście chciałabym pokazać Wam paznokcie, jakie zrobiłam sobie tydzień temu. Ostatnio jestem bardzo zadowolona z ich stanu, udało mi się je zapuścić i przestały się rozdwajać. Myślę, że teraz będę mogła Wam częściej je prezentować.






Lakiery którymi robiłam mani są z mojej ulubionej firmy - Essence. Pamiętam, że ten różowy cukierek szczególnie przypadł Wam do gustu, odkąd dodałam zdjęcie moich paznokci, pomalowanych właśnie na ten kolor, na Instagram. Ma on numerek 106 i nosi śliczną nazwę free hugs. Z kolei miętka zwie się that's what i mint! i ma numerek 146. Wzorki zrobiłam sondą, która również pochodzi z Essence.





Jeśli jeszcze nie wypróbowałyście lakierów z Essence to ja szczerze Wam je polecam! Widzicie, jakie perełki można wśród nich znaleźć? :) Podoba Wam się mój mani? Do usłyszenia jutro!

18 komentarzy:

  1. U mnie Essence bardzo krótko się trzyma na pazurkach, dlatego nie kupuję. Wolę Joko i Sally Hansen. Te produkty trzymają się u mnie ponad tydzień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Joko miałam kiedyś odżywkę, a z SH mam żel do skórek :)

      Usuń
  2. to serduszko na palcu serdecznym świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ALE GASTOŁĘ MA DŁUGIE PAZURKI ! DOGANIASZ MNIE MISTRZU :D
    Bolesław <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne paznokcie, mi jak już trochę urosną to się łamią mimo, że używam odżywkę ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ciężko było zapuścić

      Usuń
  5. Gratuluję, mnie nie wszystko udało się zrealizować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wakacje jeszcze się nie skończyły! :)

      Usuń
  6. Śliczne masz paznokcie :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kolorki:)
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. to mój ulubiony wzorek na paznokciach :)

      Usuń
  9. Uwielbiam takie pastelowe połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne!
    Zapraszam: http://anulunia268.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger