Podsumowanie wakacji!

Zwlekałam i zwlekałam z tym postem jednak najwyższy czas podsumować tegoroczne wakacje. Nie mogę uwierzyć w to, że tak szybko się skończyły, że za tydzień o tej porze będę prawdopodobnie się uczyć, lub odrabiać pracę domową. Nie wierzę w to, że pierwszego września będę oficjalnie maturzystką. W ogóle jak to brzmi! Ja i matura? JESTEM PRZERAŻONA.

Podsumowując wakacje będę się trzymać moich postanowień. Jestem z siebie mega dumna, ponieważ nie udało mi się spełnić tylko jednego, mianowicie nie zrobiłam sushi. 

Zdałam egzamin poprawkowy - Z tego jestem zdecydowanie najbardziej zadowolona, chyba nic więcej na ten temat pisać nie muszę. To mówi samo za siebie :)

Wyjechałam nad morze - I to nie byle gdzie! A nad nasze piękne polskie morze! Ostatni raz byłam tam parę lat temu, bardzo przyjemnie było wrócić i wypocząć właśnie tam.

Skończyłam czytać trylogię "Pięćdziesięciu twarzy Gery'a" - Wiedziałam, że ją pochłonę jednak nie wiedziałam, że aż tak szybko! Było mi trochę smutno kiedy poznałam zakończenie i wszystko już wiedziałam. Jednak nie chciałabym kontynuacji. To by było zbyt naciągane.

Podjęłam się wyzwania na blogu - Szkoda, że nie udało mi się wytrwać w nim do końca. Jednak fajnie było pisać dla Was codziennie. Troszkę się do tego zmusiłam, bo jak wiecie mam problemy z systematycznością. Myślę, że w przyszłości znów podejmę się tego wyzwania.

Nagrałam filmik na yt - Nawet nie wiecie ile nad tym siedziałam i myślałam. Moment włączenia kamery był dla mnie bardzo stresujący. Jednak przez te dwa miesiące kiedy zaczęłam nagrywać nie mam już z tym takiego problemu. Dziś nagrałam dla Was ulubieńców i chciałabym zaprosić Was na mój kanał abyście, jeżeli macie na to ochotę, zostały ze mną na dłużej i napisały mi w komentarzu co myślicie o moim sposobie nagrywania. Może powinnam coś zmienić? Wasze opinie są dla mnie ważne, także piszcie!

Zrobiłam sobie kolorowe włosy - Najpierw fiolet później niebieski. Musze przyznać, że zafarbowanie całej głowy było istnym szaleństwem, haha. Jednak spełniłam w końcu swoje małe marzenie, poza tym wiele razy się zastanawiałam jak wyglądałabym gdybym miała niebieskie włosy. 

Mam nadzieję, że Wasze wakacje były równie udane jak moje! Piszcie mi, co Wy robiłyście przez te dwa miesiące wolnego. Jeszcze raz zapraszam Was na mój kanał i na mojego facebook'a!

9 komentarzy:

  1. ahh ta matura :D nim się obejrzysz już będzie maj :P serio..

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawwo z egzaminem! :)

    matura to bzduuura!

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się bardzo stresowałam maturą ,ale jeżeli moge coś doradzić to uczy się od razu nie zostawiaj wszystkiego na ostatnią chwilę :D.. Teraz jestem na trzecim roku studiów i ile bym dała,żeby napisać jeszcze raz maturę zamiast niejednego kolokwium, nie wspominając już o egzaminach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. za parę lat będziesz marzyła o tym by wrócić to licealnych czasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A tam matura :D Mnie czeka to samo w tym roku ;p Co do przyjemności--- byłam w Hiszpanii i Francji, fotorelacja na moim blogu, warto zobaczyć :) Dziś zaczęłam pierwszą część Greya- zapowiada się extra :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro 50twarzy... Ci się spodobało to przeczytaj 'Dotyk Crossa' i 'Namiętność po zmierzchu' :)) polecam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger