Moje niezbędniki do manicure

Kiedy to czytacie jestem aktualnie w drodze w góry. Jutro, prawdopodobnie wieczorem, będę już w domu, także będzie to krótki wypad, ale mam nadzieję, że udany. Jadę odwiedzić rodzinkę, której nie widziałam chyba z 8-10 lat, także sporo.
Nie lubię Was zostawiać tak bez niczego do czytania, więc na dziś przygotowałam dla Was post o trzech produktach których zawsze używam, gdy robię sobie z paznokciami.




Żel do skórek
Zaczynamy od skórek. Jeszcze niedawno używałam żelu z Wibo o którym Wam już co nieco pisałam. Teraz jestem szczęśliwą posiadaczką uwielbianego przez wiele z Was żelu z SH. Już po pierwszym użyciu go zakochałam się w nim. Co prawda nie mam wielkich problemów ze skórkami, jednak nawet z takimi jak ja mam, ten żel z Wibo nie zawsze dawał sobie radę.


Odżywka/baza pod lakier
Jestem jej wierna (z niewielkimi przerwami) od 2-3 lat. Jest to najlepsza odżywka jaką kiedykolwiek miałam. Wielka szkoda, że nie u każdego się ona sprawdza, bo jest to produkt na prawdę godny polecenia.  Zawsze używam jej solo, bądź jako bazę pod lakier. W obu przypadkach świetnie się spisuje.


Wysuszacz do lakieru
Nie wiem, jak mogłam wcześniej bez tego cuda funkcjonować. Pierwszym wysuszaczem jaki kupiłam był właśnie ten z Essence. Paznokcie pięknie się po nim błyszczały i już 5 minut po zaaplikowaniu go mogłam robić wszystko i nie martwić się, że gdzieś coś mi się na paznokciu odbije. Niestety już mi się skończył i aktualnie używam tego z Czterech pór roku. Zastanawiam się tez nad porównaniem tych dwóch wysuszaczy. Co o tym myślicie?

Znacie moje niezbędniki? A może macie jakieś swoje?

15 komentarzy:

  1. odżywkę z Eveline mam i jestem z niej również zadowolona :) a taki żel do skórek i wysuszacz mi też się przyda, sama się zastanawiam jak ja funkcjonuję bez wysuszającego cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. marzy mi się ten wysuszacz z Essence i żel do skórek z SH :D
    a odżywkę mam i tak jak u Ciebie robi u mnie furorę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już od dawna przymierzam się do kupienia Essence express dry drops, muszę w końcu się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio byłam po niego i go nie było :(

      Usuń
  4. ja właśnie czaję się na ten żel z SH :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też używam tej odżywki już kilka lat i jestem nią zachwycona ;) udanego pobytu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chętnie przeczytałabym recenzję porównawczą, bo zastanawiam się nad jakimś wysuszaczem. Żel SH mnie kusił, ale w końcu kupiłam ten z cztery pory roku i nie narzekam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jak tylko dorwe ten z essence to będzie recenzja :)

      Usuń
  7. Ja też jestem zadowolona z tej odżywki z eveline. :) Jest świetna.
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czekam na porównanie wysuszaczy, bo jestem właśnie na kupnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten żel do skórek z SH też jest moim hitem!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam odżywkę 8w1 i nie zauważyłam żadnej zmiany, ale to i tak lepiej niż gdyby miała mi zniszczyć paznokcie jak to czytałam u innych :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? kompletnie żadnych rezultatów nie zauważyłaś?

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger