Fotorelacja z Ustki cz. 1 :)

Wróciłam w poniedziałek nad ranem, ale przez cały dzień nie była w stanie nawet myśleć, a co dopiero napisać tu czegoś. To dlatego, że podróż do Krakowa była koszmarna. Nie chcę nawet o tym myśleć, najważniejsze, że wyjazd nad morze się nam udał, wróciliśmy opaleni i wypoczęci z głowami pełnymi pięknych wspólnych wspomnień!
Mam mnóstwo zdjęć, bo prawie 800! Z aparatem chodziliśmy wszędzie, praktycznie cały czas pstrykaliśmy zdjęcia, więc miałam w czym wybierać. Było ciężko, dlatego relację podzielę na dwie części. Już raz robiłam podobny post, mianowicie po mojej wycieczce do Wrocławia, która miała miejsce w marcu.
































Jak Wam się podobają zdjęcia? Byłyście w Ustce? Gdzie w tym roku wyjechałyście na wakacje? Dodałam dziś filmik na yt, zapraszam do obejrzenia go i zachęcam do subskrybcji :)

7 komentarzy:

  1. Naprawdę świetne zdjęcia! Byłam z jakieś 8 lat temu w Ustce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byłam tam już trzy razy :) super miasto :)

      Usuń
  2. świetne zdjęcia !
    ja w tym roku byłam na Węgrzech skąd również przywiozłam wiele wspomnień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że udały Ci się wakacje :) Świetne zdjęcia!! Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku morze sobie odpuściłam, ale byłam w Krakowie i Wieliczce :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger