#4 Dzień dla urody: maseczka dla skóry suchej

Tak jak obiecałam w poście z przepisem na maseczkę dla skóry tłustej dziś przedstawię Wam, jak między innymi można wykorzystać żółtko. Ten przepis jest przede wszystkim skierowany do posiadaczek cer suchych, czyli taką jaką ma moja mama, to ona testowała tę maseczkę :)



Wszystko co jest nam potrzebne do przygotowania maseczki to:
  • mała miseczka
  • żółtko z jajka
  • miód
  • oliwa z oliwek

Do żółtka dodajemy łyżeczkę miodu i łyżeczkę oliwy z oliwek, następnie mieszamy wszystkie składniki na gładką masę. I tyle! Maseczka gotowa!


 Z tego co mama mówiła działanie jest świetne. Skóra jest gładka i odżywiona. Mama nie chciała się przekonać do takich metod pielęgnacji, jednak tą maseczką chyba ją przekonałam, że warto czasem coś pobuszować w kuchni, aby później stworzyć coś tak prostego a świetnego w działaniu.


Jaką macie skórę? Wypróbujecie na sobie tą maseczkę? A może tą, której przepis pisałam Wam dwa tygodnie temu?

2 komentarze:

  1. ja mam cerę mieszaną nawet w stronę tłustej,więc się nie skuszę choć maska mogłaby też dać zadowalające efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, trzeba będzie wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger