Chwila relaksu

Właśnie wróciłam z korepetycji i do końca dnia mam zamiar się relaksować. Bardzo długo nie było tak, żebym miała choć chwilę dla siebie, na szczęście dziś trafił mi się cały dzień. Mam dużo rzeczy do zrobienia w domu, już zaraz mam zamiar zabrać się za jedną z nich.

maślanka jagodowa + miseczka owoców 

Oprócz tego będę musiała powtórzyć sobie jeden dział z matematyki, gdyż od jutra, aż do poniedziałku będziemy powtarzać cały materiał od początku. Na szczęście ten dział nie jest jakoś bardzo trudny, na pewno będzie mi szedł lepiej, niż na początku kiedy zaczęłyśmy go przerabiać :)

A Wy jakie macie plany na dziś?

11 komentarzy:

  1. Mmmmm wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyczuwam maturzystkę :-) ja na wakacjach tylko lektury nadrabiam, reszta w roku szkolnym :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maturzystką będę we wrześniu! :D Ja miałam czytać "Mistrza i Małgorzatę", ale tak jakoś wyszło...:D

      Usuń
  3. czyzby boroweczki mniam
    moge liczyc na jakis klik w ostatnim poscie jesli to nie problem:*
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/back-to-school-with-chicnova.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bardzo lubiłam matematykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mam smaka na borówki! ♥

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger