Aktualizacja włosów

Lipiec był dla moich włosów miesiącem najlżejszym w pielęgnacji, ponieważ nie robiłam z nimi praktycznie nic, oprócz mycia, nakładania odżywki i zabezpieczania końcówek. Od czasu do czasu jedynie płukałam je rumiankiem, jednak robiłam to nieregularnie.

Nie wiem dlaczego, ale one znów wyszły zielone! Cała fioletowa pianka koloryzująca już mi się spłukała, więc nie wiem co jest grane. Skręt, o ile w ogóle można go tak nazwać, pozostawia wiele do życzenia. Myślę, że tego dnia, którego zostało zrobione zdjęcie, miały po prostu gorszy dzień. Bo nawet ułożyć jakoś za bardzo się nie chciały. W tym miesiącu będę musiała szczególnie zadbać o ich pielęgnację i podciąć końcówki na początku września po całym tym letnim słońcu. Jestem pewna, że wyjdzie im to na dobre. Swoją drogą, nie pamiętam nawet, kiedy ostatnio podcinałam końcówki!

A jak się mają Wasze włosy?

13 komentarzy:

  1. kurcze, chciałabym mieć tak piękne włosy :) ja dość często podcinam końcówki, a jednak moje włosy wciąż wyglądają okropnie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiednia pielęgnacja może zdziałać cuda :)

      Usuń
  2. Nie myślałaś o delikatnym cieniowaniu ;>?

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie stan moich włosów w lipcu znacznie się pogorszył ze względu na te upały ;/ ale już zaczynają wracać do normy,już ja o to dbam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się z moimi włosami nic nie chce robić, kiedy sa upaly. Dlatego lipiec był taki ubogi w pielęgnacji. Z początkiem roku szkolnego będę musiała je doprowadzić do porządku :)

      Usuń
  4. też muszę sie wybrać do fryzjera :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie od tygodnia zaczęłam dbać o swoje włosy, dopiero zaczynam przygodę z zapuszczaniem włosów. Chętnie poczytam inne posty związane z włosami :) A ty masz śliczne długie włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się wydaje,że został ci jeszce pigment z tej pianki fioletowej co wspomniałaś. Fryzjer mi mówił,że na jasnych włosach trzeba uważać na chłodne odcienie bo wychodzą zielenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najdziwniejsze jest to, ze ja tego nie widzę na moich włosach. Dopiero na zdjęciach..

      Usuń
  7. Ale masz długie i piękne włosy :) Ciekawi mnie dokąd by sięgały wyprostowane :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger