#9 Podsumowanie miesiąca

Dziś mam dla Was ostatni post przed wyjazdem. Jutro mam w planach tyle rzeczy do zrobienia, że o połowie zapomniałam, haha. Najważniejsze jest jednak to, że muszę się jutro spakować! Kompletnie nie mam do tego głowy, strasznie się boję, że o czymś zapomnę. Jednak pierwsze co muszę zrobić, to w końcu się wyspać i napisać dla Was parę notek. Nie jestem do końca pewna czy będę mieć dostęp do internetu, jeśli tak to będę mogła na bieżąco akceptować Wasze komentarz, no i odpisywać na nie. Mam nadzieję, że właśnie tak będzie! Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami z poprzedniego miesiąca które mogłyście już zobaczyć na moim instagramie, do zobaczenia we wtorek za tydzień!


♥ cukierkowe paznokcie ♥ popołudniowe czytanko ♥ wieczorne odrabianie pracy domowej 
♥ Maxi ♥ romantyczna kolacja ♥ żelowy french 
♥ moje śpiące ♥ zakupy w Hebe ♥ pyszne sushi* 

Zapraszam do obserwowania na instagramie @jestepande!

*przy pisaniu postu zorientowałam się, że to zdjęcie jest z dzisiaj :D

14 komentarzy:

  1. Super paznokietki :D
    Maaaxiii <3


    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam ten lakier z Essence i żel do skórek :) Lakier fajny, a żel, cóż trafił do ulubieńców miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten żel tez trafił do ulubieńców :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor paznokci na pierwszym zdjęciu ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z powyższymi komentarzami, świetny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja tez! Zresztą, ja zawsze mam ochotę na sushi :D

      Usuń
  6. ooo to ja zapraszam do mnie na instagrama :) @ikakufelek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale nasz piękne paznokcie! ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger