#5 Czarne paznokcie i niebieskie kropki

Wpadam dziś tutaj dosłownie na chwilę aby pokazać Wam paznokcie jakie zrobiłam sobie parę dni temu, i aby pochwalić się zdanym egzaminem z matematyki! Za godzinę widzę się z Bartkiem, trzeba to uczcić! :) Mogę też odhaczyć, jedno z dziesięciu postanowień na te wakacje, ponieważ zdanie egzaminu było jednym z nich.



Kropki to najłatwiejsze zdobienie jakie można zrobić na pazurkach. Ja swoje zrobiłam sondą z Essence, którą kupiłam już jakiś czas temu. Do wykonania paznokci użyłam zwykłego czarnego lakieru z Essence i przepięknego błękitu z Golden Rose.








A Wy jakie zdobienia na paznokciach lubicie najbardziej? Podobają Wam się takie proste zdobienia?

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje zdania egzaminu ! ja na swoje wyniki muszę jeszcze poczekać,choć liczę że będzie równie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyjątkowe połączenie! I bardzo ładnie prezentuje się u Ciebie na paznokciach. Ja bardzo lubię czarny ale wygląda u mnie niezbyt :(

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygląda takie połączenie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, ale nie przepadam za zdobieniami na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też często robię kropki na paznokciach, ale zazwyczaj nie mam za dużo czasu, wiec maluję na szybko jednym kolorem :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger