Zwykły dzień

Jak Wam minął dzisiejszy dzień? Ja dziś byłam pierwszy raz na korepetycjach i od dziś zaczynam naukę matematyki na egzamin. Najważniejsze jednak jest to, że dziś, pierwszy raz od wielu dni była piękna pogoda! Upał był ciężki do zniesienia, jednak lepsze to, niż deszcz.

nowe nabytki <3


 Teraz sobie siedzę z olejem na włosach i oglądam "13 posterunek", bardzo długo tego nie oglądałam, kiedyś uwielbiałam ten głupkowaty serial, haha. Swoją drogą ostatnio zaniedbałam olejowanie, znów dopadł mnie leń. Chciałam Wam jeszcze pokazać dwie książki jakie ostatnio sobie wypożyczyłam w bibliotece. Już dziś zaczynam czytać "Okiem obserwatora", nie mogę się doczekać, aż sięgnę po tą książkę! Jeśli jesteście ciekawe, to ich recenzje możecie przeczytać tutaj i tutaj. Dajcie mi koniecznie znać, co o nich myślicie, i czy lubicie tego typu książki.

U Was też była dziś taka piękna pogoda? Co dziś porabiałyście?

2 komentarze:

  1. U mnie pogoda całkiem ładna :).Ja w sumie nie robię nic konkretnego ,ale zaraz zrobię sobie coś pysznego na obiadek ,a potem zamierzam coś pozmieniać w pokoju ( itochę posprzątać).A potem poczytam :)
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wczoraj było :) musiałam zawieźć rano świadectwo do szkoły a później pojechałam na zakupy ;p

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger