Włosy w lipcu

Czerwiec był miesiącem w którym lekko włosy maltretowałam. Jak wiecie, robiłam sobie dwa razy piankę koloryzującą. Raz ombre, a raz zafarbowałam włosy od spodu. Kolor się spłukał, jednak chyba nie do końca. Mam wrażenie, że gdzieniegdzie mam zielono-siwe pasma.

Jednak ich stan jest cały czas taki, jaki był. Nic się ani nie pogorszyło, ani nie polepszyło. Na zdjęciu z lipca wyglądają na krótsze, ze względu na skręt-to oczywiste. Od 3 dni związuję włosy w koczek na cały dzień - stąd ten dziwny skręt. Jednak mnie się on podoba! Nie wiem czy słyszałyście o akcji którą na ten miesiąc zorganizowała Anwen. Mianowicie chodzi o to, że regularnie przez cały miesiąc używać płukanek (ilość dowolna) ale ważne jest, abyście później mogły określić co się w waszych włosach zmieniło i, czy płukanki coś pomogły. Ostatnio, jak pamiętacie, brałam już udział w takiej akcji, tyle, że dotyczącej używania masek. Efekty były świetne i dużo to dało moim pasmom, jestem więc ciekawa jak w tym miesiącu będę reagować na regularne płukanki z rumianku i siemienia lnianego. 

Jak Wam się podoba mój przedziwny skręt? Słyszałyście o tej akcji? A może bierzecie w niej udział?

17 komentarzy:

  1. rzeczywiscir wlosy troche zielonkawe :P ale fajny maja skret

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękne falowane włosy :)) zmieniły się od czerwca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają na przesuszone, ale zdecydowanie lepiej niż w czerwcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z miesiąca na miesiąc wyglądają coraz lepiej :D

      Usuń
  4. A mnie tam podoba się ten skręt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W porównaniu do czerwcowych kosmyków, obecne są przepiękne!:D Cudowny jest ten blask:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym mieć takie długie włosy jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jest różnica, włosy po prawej w dużo lepszej kondycji - tak mi się wydaje ;)
    dodaje się do obserwatorów , pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem masz cudowne włosy! ;)) Nawet nie ma co ich równać z moimi, które są bardziej zniszczone :p

    Pozdrawiam, stylstynka.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zanim zaczęłam o nie dbać nie wyglądały tak ładnie :(

      Usuń
  9. wyglądają na duzo zdrowsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. włosy z lipca są piękne wyglądają na zdrowe.
    www.kawalekomnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje włosy ostatnio żyją swoim życiem, ale muszę w końcu zacząć o nie dbać i używać czegoś, aby poprawić ich wygląd i stan. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. słyszałam o tej akcji ale ja mam tak potworne trudności w buciu regularnym, że znając mnie po tygodniu i tak dałabym sobie spokój :(
    włoski masz super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie jestem systematyczna, jednak staram się :D

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger