Trzy perełki, czyli moja mała kolekcja lakierów Essie

Dziś chciałabym Wam pokazać moje trzy lakierowe perełki. Mianowicie, chodzi o lakiery Essie. Pierwszy z nich, czyli go ginza, zakupiłam w lipcu zeszłego roku, w tym roku przyszła kolej na bahama mame a najświeższy z nich to watermelon, którego recenzję już dla Was pisałam.





Go ginza
Tak jak już wcześniej pisałam był to pierwszy zakupiony przeze mnie lakier z Essie. Skusiłam się na zakup jednego z tych lakierów ze względu na zachwalaną ich trwałość, krycie i szeroką gamę kolorystyczną. Byłam tym lakierem rozczarowana. Okazało się, że smuży i ogólnie ciężko się go nakłada. Trwałość była koszmarna! Pamiętam, że na drugi dzień już miałam odpryski na paznokciach. W tym roku się z nim przeprosiłam. Jego kolor jest taki piękny, że po prostu musiałam mu wybaczyć. Przy odpowiednim przygotowaniu paznokci przed pomalowaniem trzyma się u mnie dwa dni.


Bahama mama
Burgund idealny Taki kolor jest dla mnie świetny na okres jesienno-zimowy. Jego szeroki pędzelek sprawia, że po jednym pociągnięciu lakierem paznokcie są gotowe do potraktowania ich wysuszaczem. Ten piękny buraczek kryjący po pierwszej warstwie również utrzymuje się na moich paznokciach dwa, ewentualnie trzy dni, o ile wcześniej odpowiednio je przygotuję.


Watermelon
Moja najnowsza miłość z lakierów od Essie to jeden z najsłodszych róży jakie w życiu widziałam. Również kryje po pierwszej warstwie, tak jak bahama mama i tak samo się utrzymuje.Posiada taki sam szeroki pędzelek przez co malowanie nim paznokci to sama przyjemność. Czytałam gdzieś, że jest to jeden z najciężej dostępnych kolorów, ze względu na to, że jest ciągle wykupowany. Bardzo się cieszę, że udało mi się go zdobyć!

Jakie lakiery z Essie Wy posiadacie w swoich kolekcjach? Który z nich, jest Waszym ulubionym?

5 komentarzy:

  1. Nie mam żadnego Essiaka i szczerze powiedziawszy jakoś mnie do nich nie ciągnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kolorki,ja jeszcze nie miałam lakierów Essie bo mam zapas innych,ale sądzę,że w przyszłości się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam zadnego lakieru z Essie (jeszcze), ale myślałam, że ich trwałość jest lepsza :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie każdy lakier utrzymuje się do dwóch dni, więc nie sugeruj się u mnie trwałością- takie mam paznokcie :D

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger