Nowa seria: zakup miesiąca

Lubię różne serie na blogach. Jakiś czas temu wpadłam na pomysł, aby zapoczątkować serię która nie będzie pojawiać się regularnie na moim blogu. To wszystko zależy od tego, czy uda mi się upolować coś ciekawego w danym miesiącu.

Zakup miesiąca, polega na tym, że danego miesiąca będę wyławiać taką zakupową perełkę. W poprzednim miesiącu udało mi się zdobyć ciężko dostępny pędzelek z Essence na który trafiłam przypadkiem w Douglasie. Był już prany, nie raz i nie dwa i cały czas wygląda jak nowy, mam nadzieję, że nic się z nim nie stanie. Był bardzo zachwalany, zarówno na blogach jak i na youtube, długo polowałam i w końcu jest mój!

Trzy dni temu dodałam pierwszą część denka na mój kanał, jeśli jeszcze nie widziałyście, to zapraszam! Koniecznie napiszcie mi też, jakie perełki Wy zdobyłyście w ubiegłym miesiącu i czy podoba się Wam taka seria.

15 komentarzy:

  1. widziałam dzisiaj ten pędzelek w Naturze i się zastanawiałam czy jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że essence ma dobre pędzle bo jak wiadomo to drogeryjna pólka i to jesszcze w miarę tania :) obejrzałam filmik i (y) w górę! :D

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, że ma! z Essence mam trzy pędzelki: kuleczkowy do powiek, do różu i właśnie ten :)

      Usuń
  4. bardzo fajna seria ;) podoba mi się ten pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na posty. Na pewno raz w miesiącu uda się znaleźć jakiś fajny kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na serie ;)

    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://monika-ludwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na posty. :)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam ten pędzelek na koniec ubiegłego roku w DM'ie i wciąż wygląda jak nowy. ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, chciałabym dodać ten blog (bezpłatnie) do blogosfery kosmetycznej www.kosmetoblogi.blogspot.com, zapraszam też na strone na fb KosmetoBolgi ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. seria bardzo fajna :) mam pędzelek kuleczkowy i bardzo go sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest ta seria :).
    Z chęcią wypróbuje ten pędzelek, dużo o nim słychać pozytywnych komentarzy, więc czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja myślę nad zakupem drugiego, może mi się poszczęści drugi raz :D

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger