Moje kosmetyczne zachcianki

Przez jakiś czas robiłam sobie w głowie listę produktów które chciałabym wypróbować. Dziś postanowiłam się z Wami nią podzielić. Jestem pewna, że część z nich znacie, jeśli tak jest, to napiszcie mi, jak się u Was sprawują i czy poleciłybyście mi te produkty.
1. Essie good to go - Od niedawna korzystam z wysuszaczy do lakieru, kiedyś uważałam, że są to produkty, które nie są mi potrzebne.Jednak najczęściej maluję paznokcie wieczorem, dlatego jakiś czas temu zdecydowałam się na mój pierwszy wysuszacz i od tamtej pory używam non stop. Teraz mam ochotę na słynny top z Essie i mam zamiar złapać go na przecenie która na dniach będzie w Hebe.

2. Bourjois, healthy mix concealer - Wciąż jestem na etapie szukania idealnego korektora pod oczy. Przy doborze jakiegokolwiek produktu kolorowego staram się, po części,  kierować opinią innych. Dużo dobrego słyszałam o nim, i o jego bracie-podkładzie. Mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane wypróbować obydwa produkty.

3. Zalotka z Inglota - Postanowiłam wymienić moją zalotkę z BeBeauty na coś droższego i lepszego. Czytałam kiedyś o zalotce z Inglota i była ona bardzo chwalona, na wizażu również cieszy się ona dobrą opinią.

4. Long 4 Lashes - Tej odżywki ani nie trzeba przedstawiać, ani wyjaśniać, dlaczego chciałabym ją wypróbować. Efekty, jakie swego czasu mogłyście zobaczyć na niektórych blogach mówią same przez siebie. 

5. Sally Hansen, Instant cuticle remover - Jest to kolejny produkt którego nie trzeba przedstawiać. Kiedy olejowałam paznokcie nie miałam problemów ze skórkami, jednak one znów powróciły. Czekam tylko na następne promocje, wtedy już ten żel na pewno będzie mój.

6.  MAC, Pro Longwear Concealer - Od dawna marzy mi się jakikolwiek produkt z MAC'a. Oprócz tego korektora chciałabym również nabyć kultowy pędzelek do rozcierania cieni o numerku 217. 


A Wy macie jakieś swoje kosmetyczne zachcianki?

10 komentarzy:

  1. mnie sie marzy klasyczna czerwona pomadka chanel :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam korektor Bourjois i jestem zadowolona, SH do skórek również polecam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również choruję na long 4 lashes i żel do skórek SH :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dużo o nich słyszałam, dlatego narobiłam sobie ochoty na MAC'a :D

      Usuń
  5. Korektor Bourjois też jest na mojej liście zachcianek, czytałam o nim tyle pozytywnych opinii, więc na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja szczerze mówiąc o tym long 4 lashes nie słyszałam ( serio! ;) ) do rzęs używam regenerum, którego recenzja najprawdopodobniej pojawi się jutro. :) Oprócz tego również chciałabym przetestować coś z maca. ;)

    http://pretty-amazement.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam nad zakupem regenerum do rzęs :)

      Usuń
  7. ja moge polecić essie good to go to jest cudo :) ja nakladam na mokry lakier jeszcze i w mgnieniu oka wysusza i przpeieknie nablyszcza zawsze kolezanki mysla ze mam żele.
    Żel do skórek z SH też godny wypróbowania , chyba jeden z lepszych jakie miałam, co do korektora z Bourjois taki sobie w roku szkolnym się u mnie nie sprawdza(wtedy bardzo mało śpię)
    Odżywkę do rzęs 4LOngLashes można wypróbować,ale ja mam mieszane uczucia,bo mnie bardzo szczypię i muszę uważać,ale efekt jest, rzęsy są dłuższe i grubsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam efekt żelowych paznokci! :)

      Usuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger