Gorąca niedziela

Dziś mamy wyjątkowo upalny dzień! Właśnie dlatego postanowiłam, że przejadę się na rowerze nad Wisłę i poczytam trochę książkę, którą ostatnio dorwałam w bibliotece. Jednak po pół godzinie mi się znudziło i postanowiłam wrócić sobie spokojnie do domu.




Kiedy przyjechałam do domu, włączyłam tv i zobaczyłam, że na ale kino! za niecałe 15 minut ma być "Wciąż ją kocham", czytałam książkę i oglądałam film ostatnio w listopadzie. Nie mogłam przegapić tego filmu! Żaden inny tak na mnie nie działa, jak ten! "Titanic" przy tym filmie nie jest w ogóle wzruszający - ale to moje zdanie. Tak więc moje popołudnie spędziłam pichcąc w kuchni i oglądając ukochany film, od czasu do czasu wycierając oczy z łez. Już same napisy początkowe mnie wzruszyły! Wpadłam też wtedy na pomysł, żeby zrobić wodę z miętą i nektarynką. Ostatnio na wielu blogach widziałam pomysł na taką wodę, więc też postanowiłam wypróbować. Zrobiłam też sernik na zimno i sobie obiad. Teraz leżę, leniuchuję i oglądam "13 posterunek". To jest jedna z fajniejszych niedzieli ostatnimi czasy.


Lubicie taką wodę owocową? Oglądałyście "Wciąż ją kocham"? A może czytałyście książkę?

23 komentarze:

  1. u mnie straszna burza ! :) a TV nie mam w pokoju, więc nie oglądnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Owocowa woda w Twoim wykonaniu wygląda zachęcająco! :)
    Ja nie oglądałam ani filmu "Wciąż ją kocham", ani nie czytałam książki- ale po przeczytaniu Twojego postu z pewnością nadrobię te zaległości ;))

    Zapraszam do mnie -> http://stylstynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie zachęcam do obejrzenia tego filmu! :)

      Usuń
  3. Wspaniałe ujęcia tej wody, wygląda jeszcze smakowiciej. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam, cudowny film, oczywiście jak zawsze się popłakałam :)
    Uwielbiam wodę cytrynową, zwłaszcza w lato.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo woda cytrynowa jest pyszna :) zwłaszcza z miętą!

      Usuń
  5. woda owocowa w lato z mieta jest przepyszna i mega zdrowa !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Woda owocowa to świetny sposób na orzeźwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie robiłam sobie w ten sposób owocowej wody. Zazwyczaj wrzucam plaster cytryny, albo mieszam wodę z sokiem owocowym, który sami robimy :) świetnie to smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z nektarynką wody nie próbowałam. Ale cytrynową czy z truskawkami tak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie wody owocowe :), książki nie czytałam ani filmu nie oglądałam, ale może jednak się skuszę.
    obserwuję, byłoby mi niezmiernie miło gdybyś czymkolwiek się odwdzięczyła
    pozdrawiam,
    xxoxxoxxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądałam wciąż ją kocham, cudowny film :) x

    OdpowiedzUsuń
  11. Co tam film, ja to bym czym predzej wychlala całą te pyszna wode! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wpadłam na dodanie nektarynki do wody, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam taką wodę! :) oo 13-sty posterunek, mój chłopak to teraz katuje!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger