Brudny róż na ustach, czyli recenzja pomadki Aqua Platinum z Eveline

Od kilku dni cały czas coś robię i nie mam czasu nawet na to, aby się wyspać. Z tego wszystkiego zapomniałam Was poinformować, że w niedzielę rano wyjeżdżam na tydzień nad nasze polskie morze! Jednak nie zostawię Was bez postów! Będą się one pojawiać automatycznie, prawdopodobnie co 2 dni.  A teraz zapraszam na recenzję pomadki!




Pamiętacie moją pomadkę z Essence? W pomadce natural beauty zakochałam się po uszy. Głównie w jej kolorze. W czerwcu będąc w jednej z osiedlowych drogerii wypatrzyłam promocję na pomadki z Eveline i wtedy kupiłam tą, którą właśnie widzicie na zdjęciu. Jej kolor bardzo przypomina mi właśnie szminkę z Essence, to pewnie dlatego się w niej zakochałam.


Pomadka pochodzi z kolekcji Aqua Platinum i ma numerek 419. Jest to przepiękny brudny róż. Odkąd zaczęłam używać kolorowych pomadek odkryłam, że w takich kolorach jak ten zdecydowanie czuję się najlepiej. Opakowanie ma czarne ze złotymi napisami, które się ścierają. Podoba mi się za to to, w jej opakowaniu, że na górze zakrętki jej plastik jest przeźroczysty. Dzięki temu przez opakowanie możemy zobaczyć sobie, jaki szminka ma kolor, bez otwierania jej. Radzę uważać, na szminkę ze względu na ten plastik. Przypuszczam, że po mocnym zetknięciu z podłogą może on pęknąć. Poza tym, kiepsko u niej z trwałością, ponieważ utrzymuje się na ustach ok 2 godziny, najlepiej bez picia i bez jedzenia. Za to pięknie wygląda, bardzo naturalnie i kosztuje nie wiele. Ok 10 zł.

Moja ocena: 2/5

Używałyście kiedyś pomadek z Eveline? Macie swoje ulubione pomadki? Co sądzicie o tej? Podoba się Wam jej kolor?

9 komentarzy:

  1. sliczny kolorek<3
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/szyfonowa.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Baw się dobrze na wyjeździe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ogólnie pomadkowa nie jestem. Zdecydowanie zwykły balsam do ust albo taki z kolorem. Chociaż efekt wielu szminek mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jej,ale produkty z Eveline bardzo mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladna pomadka ja lubie te z Rimmela od Kate

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadka bardzo ładnie wygląda na Twoich ustach, kolor perfekcyjny ! Ciekawe jak sprawdziłaby się u mnie :)

    U mnie do wygrania 3-miesięczna kuracja Priorin Extra!
    Zapraszam do wzięcia udziału - dziś godzina 18:00 !

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się ten kolor, lubie takie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor, pasuje do Ciebie ta szminka. ja też wolę trwalsze .

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger