#8 Podsumowanie miesiąca

Nastał lipiec, czyli miesiąc bez szkoły. Jestem prze szczęśliwa, że nie będę już musiała wstawać o szóstej rano. Nareszcie mamy ten czas, kiedy możemy robić to, co chcemy. Nic nas nie ogranicza, mamy czas na wszystko, przy dobrej organizacji. Nie warto marnować nawet jednego dnia na siedzenie w domu (no chyba, że pada cały dzień, tak jak wczoraj :(). Niby mamy aż dwa miesiące wolnego, niestety, wszyscy wiemy, że zleci on bardzo szybko. Zapraszam do obserwowania mnie na instagramie @jestepande.


♥ część zdobyczy z czerwca ♥ remont na blogu ♥ przed wyjściem 
♥ w szkole na historii ♥ DIY kartka urodzinowa ♥ selfie w tramwaju 
♥ z Tośkiem ♥ miętowy Magnum ♥ bez kolczyka 

A Wam jak zleciał czerwiec? Jakie macie plany na wakacje?

9 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia ;) a ja mam aż trzy miesiące wolnego :)
    życzę Ci udanych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia;) uroczy zwierzaczek
    mam prośbę, kliknęłabyś mi w linki http://woman-with-class.blogspot.com/2014/06/must-have-akcesoria-bizuteria-dodatki.html będę bardzo wdzięczna !:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się w końcu zorganizować, żeby nie zmarnować tego czasu...
    Świetny mix. :)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę dorwać gdzieś te lody <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo .. Jakie my piękne jesteśmy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadlam tez ten lod - byl pyszny.
    Czerwiec byl fajnym miesiacym, choc w wiekszosci pochmurym .

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger