3 książki które koniecznie musisz przeczytać

W rubryce "o mnie" zdradzam Wam, że jestem zapalonym molem książkowym. Dosłownie! Nie wyobrażam sobie, jadąc gdzieś, nawet tramwajem, nic nie czytać. To jest mój nałóg i nie chcę się z niego leczyć. Chciałabym zarazić Was moją pasją i dlatego dziś chcę przedstawić Wam trzy, różnych kategorii, książki. A jeżeli chciałybyście wiedzieć, co czytam w danej chwili to zapraszam Was na mój profil na stronie lubimyczytać.pl.

1.E L James"Pięćdziesiąt twarzy Grey'a". lubimyczytać
Książka którą albo się kocha, albo nienawidzi. Ja zakochałam się w niej już od pierwszych stron. Wczoraj skończyłam czytać drugą część i nie mogę się doczekać, aż sięgnę, po trzecią, niestety już ostatnią. Nigdy żadna inna książka nie wzbudziła we mnie tyle emocji. Czytając ją, czułam się tak, jakbym wszystko to, co przeżywała Ana, przeżywała razem z nią. Momentami miałam ciarki na całym ciele. Wszystko co tam jest opisane, opisane jest idealnie, w każdym calu. Wczoraj oglądałam trailer filmu, który ma wyjść w Walentynki, przyszłego roku. Tego nie da się opisać słowami, więc odsyłam Was do zwiastuna. Sami ocenicie, ja jestem zachwycona.

2. Jakub Małecki "Błędy". lubimyczytać
Najdziwniejsza książka jaką w życiu czytałam. Może dlatego jest ona jedną z moich ulubionych? Świat przedstawiony jest dziwaczny, barwny i sprawia, że wyobraźnia pracuje na najwyższych obrotach. Książka podzielona jest na duże części, których jest cztery. Każda z tych części zawiera rozdziały, które mają do ok 30 stron a w rozdziałach znajdują się małe podrozdziały, przez co czyta si ją bardzo wygodnie, bo nie gubimy przez to wątku. Myślę, że jeśli lubicie dziwaczne i mroczne klimaty, powinna się Wam ona spodobać.

3. Ewa Nowak "Wszystko, tylko nie mięta". lubimyczytać
"Wszystko, tylko nie mięta" jest jedną z piętnastu książek serii miętowej autorstwa Ewy Nowak. Jest to typowa seria dla nastolatek, autorka porusza aktualne problemy nastolatków i tematy z życia. Kiedy pierwszy raz sięgnęłam po tę książkę już wtedy wiedziałam, że muszę przeczytać resztę. Czyta się ją szybko i nie da się jej męczyć, gdyż jest to lekka i przyjemna lektura. Posiadam już trzy książki z tej serii i marzy mi się posiadanie całej kolekcji. Dodam jeszcze, że okładki książek z tej serii po prostu mnie urzekły. Są takie inne i przez to przyciągają wzrok.


Jestem pewna, że większość z Was zmierzyła się głównie z "Pięćdziesięcioma twarzami Grey'a", gdyż poprzednie dwie książki nie są zbyt popularne. Napiszcie mi co sądzicie o tych książkach, czy lubicie czytać i, jeśli czytacie coś aktualnie, to co to jest! A może Wy polecicie mi coś do przeczytania?

9 komentarzy:

  1. Nie rozumiem fenomenu książki Pięćdziesiąt twarzy Grey'a, przeczytałam wszystkie części ale jeżeli miałabym wybierać cz. 1 jest najlepsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tą książkę się albo kocha, albo nienawidzi :D

      Usuń
  2. Żadnej z wymienionych przez Ciebie książki jeszcze nie czytałam, ale może kiedyś w przyszłości ;)) Aktualnie mam już jedną upatrzoną lekturę, którą zamierzam zakupić w najbliższym czasie :)

    stylstynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. żadnej z tych nie czytałam ale może którąś przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. greya czytalam :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/maxi.html

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger