Ulubieńcy maja

Za mną napisane już dwie prace w szkole, czy poprawione to nie wiem-okaże się. Myślę pozytywnie, nie mam ochoty się martwić na zapas, po co to komu :) Jutro na polskim będziemy przedstawiać klasie prezentacje, więc będę musiała wieczorem posiedzieć nad notatkami i pouczyć się ich na pamięć. Zaczynam jednak trochę martwić się angielskim, w środę tak na prawdę wszystko się okaże.


Olej z pestek winogron

Cały maj olejowałam nim włosy. Od niedawna zmywam też nim makijaż i nie mogę na niego narzekać. Mam po nim tak świetne włosy, że nie robię nic innego tylko je dotykam. Świetnie je nawilża  i sprawia, że mniej się puszą. Jest mega wydajny.

Carmex limonkowy
Jego zapach bardzo nieprzyjemnie mi się kojarzy, jednak mimo wszystko ten balsam towarzyszył mi cały poprzedni miesiąc. Fajnie nawilża usta, chłodzi (uwielbiam efekt chłodzenia w balsamach) i nie wysusza. W dodatku opakowanie bardzo mi się podoba, niby nie ma w nim nic niezwykłego, ale jak dla mnie jest urocze. Nie wiem, może jestem dziwna, hah.

Mgiełka z Playboya
Moja pierwsza mgiełka do ciała. Absolutnie się w nich zakochałam od spotkania z tym produktem. Daje trochę alkoholem, jednak mnie to jakoś specjalnie nie przeszkadza. Mam już drugą mgiełkę z Playboya zakupioną która ma równie cudowny zapach jak ta. Niestety nie pamiętam ceny, wiem tylko, że w Rossmanie są one dużo tańsze niż w Naturze. Jest to dośc spora różnica, bo jakieś 6-8 zł.

Kobo, modeling illuminator
Szukałam idealnego korektora pod oczy jak szalona. Nawet nie wiem kiedy moje cienie pod oczami zaczęły mi przeszkadzać. Poszukując korektora trafiłam na parę bubli, zresztą, ten również nie jest idealny. Jednak jak dotąd najlepszy jaki miałam, ponieważ zakrywa po części moje cienie. Szkoda tylko, że po 3-4 godzinach już się ściera :( Znacie jakiś dobry i trwały korektor?

Marion, kuracja z olejkiem arganowym
Kupiłam ten olejek za 5 zł (?) w Biedronce i od tamtej pory używam go non stop. Jego zapach to coś cudownego, jest słodziutki jak cukiereczek! aż chce się go zjeść. Nie obciążą włosów, wygładza je i po nałożeniu go dużo lepiej jest mi włosy rozczesać.

Żyjecie już wakacjami, czy tak jak ja dopiero zaczynacie się uczyć? :D

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię olejki z Mariona, dzisiaj właśnie kupiłam nowy do końcówek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten olejek jest moim pierwszym, ale coś czuję, że nie ostatnim :D

      Usuń
  2. Fajnie się dowiedzieć, że olej z pestek winogrona przydaje się nie tylko w kuchni, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger