Różowe paznokcie

Dziś mam dla Was banalną propozycję na manicure. Kiedy mam ochotę na dwa kolory na paznokciach zawsze wszystkie, z wyjątkiem dwóch, najczęściej serdecznych, maluję na jeden kolor. Z czego dwa pozostałe na zbliżone kolory do tych, które już wcześniej nałożyłam.


Paznokcie pomalowałam na jasny róż z Essence. Jestem pod wrażeniem jego pigmentacji, jedna warstwa daje pełne krycie. Uwielbiam lakiery z Essence za to, że mają długie i szerokie pędzelki. Takimi maluje mi się najlepiej. Na paznokcie serdeczne nałożyłam lakier z Wibo, z nowej kolekcji Celebrity Nails. Lakiery z tej serii mają piękne, jakby żelowe wykończenia. Kolory są cudowne, a lakiery - nie drogie.




Jak Wam się podobają takie paznokcie?

8 komentarzy:

  1. sliczne ,bardzo kobiece!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/silver.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Też często maluję paznokcie w ten sposób z prostej przyczyny: nigdy, ale to nigdy nie potrafię zdecydować się na jeden odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, ja tez mam zawsze z tym problem! :)

      Usuń
  3. śliczne paznokietki ;) Też ostatnio kupiłam lakier z Wibo z tej kolekcji i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne pazurki! Ten dobór kolorystyki prezentuję się fenomenalnie ♥ :))
    Zapraszam Cię również do mnie -> http://stylstynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolorki, bardzo mi się takie podobają :)) W ogóle moim zdaniem różowe paznokcie są najcudowniejsze!
    Pozdrawiam i zapraszam do nas: http://tinalis-creations.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie to wygląda! :)

    Pozdrawiam
    kolorowaosobowosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger