Polecane przeze mnie kosmetyki do pielęgnacji

Musicie mi wybaczyć jednak tak, jak pisałam Wam w podsumowaniu miesiąca, szkolne obowiązki nie pozwalają mi na częstsze zaglądanie na bloga. Na szczęście już mamy weekend, i będę mogła wszystko nadrobić. Dziś, mam dla Was polecaną przeze mnie pielęgnacje. Kolorówka już była, i te z Was które nie widziały tego posta odsyłam i zachęcam do zaglądnięcia tam.




 Ziaja, maseczki do twarzy
Jak wiecie, uwielbiam maseczki z Ziaji. Każda skóra znajdzie coś dla siebie. Ja najbardziej lubię wersje do każdego rodzaju skóry, gdyż nie jestem do końca pewna, jaka jest moja. Brązową używam na zmianę z szarą i żółtą, każda z nich ma piękny zapach a jedna saszetka starcza na trzy aplikacje. Kosztuje ok 2 zł.


Under twenty, kremowy żel do mycia twarzy
Uwielbiam jego kremową konsystencję i opakowanie. Od razu przykuło moją uwagę. Delikatnie matuje skórę, oczyszcza ją, ładnie pachnie i jest wydajny. Szkoda tylko, że nie ma chociażby gdzieś z boku kawałku przeźroczystego opakowania, aby można było widzieć, ile produktu jeszcze zostało. Czegoś takiego brakuje większości produktów do pielęgnacji.


Evree, głęboko nawilżający krem do rąk
Jeśli jesteście na bieżąco z tym, co umieszczam na blogu, wiecie, że jest to mój ulubiony krem do rąk. Parę miesięcy temu pojawiła się jego recenzja, zapraszam do przeczytania tamtego posta.


 Alterra, rumiankowa pomadka
Czyli takie kosmetyczne 2 w 1. Używana i do ust, i na rzęsy przynosi świetne efekty. Fajne jest to, że mając liche rzęsy za parę złotych możemy kupić bardzo fajną odżywkę, która da nam świetne efekty. Niestety ciężko jest ją kupić w Rossmanie, gdyż cały czas jest wyprzedawana.


Garnier, płyn micelarny
Mój absolutny ulubieniec przy wykonywaniu demakijażu. Wcześniej, jakiego bym płynu nie używała, każdy szczypał mnie w oczy i robił mi mgłę przed oczami. Ten płyn, jest jak woda. Bezzapachowy, przeźroczysty, nie robi mgły przed oczami i nie szczypie, a świetnie zmywa makijaż. 
A Wy co byście poleciły z pielęgnacji?

17 komentarzy:

  1. polecam firmę Ziaję , Nivea

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba przy najbliższej okazji kupię te pomadkę z Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. życzę szczęścia! obyś ją w ogóle znalazła :D

      Usuń
  3. plyn micelarny w garniera rowniez stal sie moim ulubiencem ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię produkty z ziaji więc może skuszę się na tą maseczkę :) obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomade z Alterry bardzo lubie,natomiast na plyn z Garniera sie czaje,ale chyba juz nic nie wykosi Biodermy z piedestału ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie produkty doskonale znam, a moim faworytem wśród nich jest chyba Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Micel z Garniera rzeczywiście jest świetny, także bardzo dobrze mi służy.
    Maski z Ziai kiedyś były w czołówce moich ulubieńców, muszę do nich wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maseczkę Ziaji też bardzo lubię, a na micel Garniera mam wielką ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie bardzo kremem do rąk Evree, nie znam kosmetyków tej marki, ale wygląda bardzo przyjemnie, chętnie wypróbuję, na micela Garnierowego też od dłuższego czasu mam chęć, ale muszę nieco opróżnić swoje zasoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto zwrócić na ten krem uwagę, jest genialny :)

      Usuń
  10. uwielbiam produkty z alterry:)
    buziaki
    czy moglabym cie prosic o klikniecie w: KLIK bylabym Ci bardzo wdzieczna:)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze nic z tych rzeczy, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam maseczki Ziaji :)) !

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger