Fioletowe ombre? Czemu nie!

W poprzednim wpisie o postanowieniach na wakacje wspominałam Wam, że chciałabym zrobić sobie kolorowe włosy. I wiecie co? Już je mam! Chciałabym Wam napisać dziś, czym je farbowałam i jak to wygląda na mojej głowie.

Tę piankę znalazłam przypadkiem parę dni temu w drogerii Firlit na Starowiślnej w Krakowie, kosztowała niecałe 10 zł. W opakowaniu znajduje się 75 ml pianki, rękawiczki i instrukcja użycia na wewnętrznej stronie opakowania. Kolorów do wyboru jest ok 10, więc jest w czym wybierać. Na opakowaniu pisze, że kolor utrzymuje się od 5-8 myć, jednak czytając opinie na wizażu przygotowałam się na to, że możliwe iż nawet przez miesiąc będę chodzić z takimi fioletowymi włosami! Opinie na temat zmywania są różne.



Pianki jeszcze trochę mi zostało, więc za parę dni będę mogła odświeżyć sobie kolor :) Co myślicie o takiej koloryzacji? Jak Wam się podoba to, co mam na głowie? A może kolorowe włosy to nie Wasza bajka? Jestem bardzo ciekawa Waszego zdania na ten temat!

15 komentarzy:

  1. Myślę, że jesteś popier#$!% <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym sobie coś takiego wyczarowała na włosach na wakacje, ale mam ciemno brązowe włosy, więc żeby było cokolwiek widać, pewnie musiałabym najpierw rozjaśnić włosy... A jakie są opinie na temat jakości włosów po uzywaniu takich pianek? Zniszczone? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "produkt bez amoniaku i utleniaczy" tak pisze na opakowaniu :D

      Usuń
  3. Ciekawy efekt.
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł, ja sie boje robić coś z moimi włosami po ombre :) x

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do zmywania czegoś takiego, to chyba zależy jakie kto ma włosy oraz ich stan, więc to różnie może być ;P Fajnie to wygląda. Najbardziej zastanawia mnie to jak zrobiłaś sobie zdjęcia te w środku :D Hahaha wziełaś po prostu włosy na twarz czy jakoś tak od tyłu ? :P
    Pozdrawiam Marcepanek! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prostu przekręciłam głowę w lewą stronę :D

      Usuń
  6. Świetny efekt, muszę poszukać jej u mnie w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na wakacje czemu nie, można zaszaleć :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie to wygląda... :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz:)
nie reklamuj się-wchodzę na bloga każdego komentującego
obraźliwe komentarze nie będą tolerowane
przyjmuję krytykę KONSTRUKTYWNĄ
nie uznaję "obserwuje i liczę na rewanż"
na pytania odpowiadam pod komentarzem

Copyright © 2016 Tak Bardzo Kosmetycznie , Blogger